היישום אינו מחובר לאינטרנט

מתן ערך ללקוח בחברת "סידס"

עבודה מס' 050873

מחיר: 191.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח על פי מודל שרשרת הערכים של הלקוח (פורטר) והבאה לאופטימום של משתני ניהול הפעילויות המשפיעות על יצירת ערך ללקוח.

3,222 מילים ,10 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

חברת "סידס - דברים טובים" בע"מ הינה חברה ליבוא ושיווק של מוצרי צריכה למיניהם כגון: ממתקים, תבלינים, מזון לכלבים וחתולים, גלידות וכיוב'.
חברה זו הוקמה בשנת 1980 והתמקדה ביבוא מחו"ל של מוצרים איכותיים ושיווקם בשוק הישראלי.
בשנת 1985 מנתה החברה כ- 30 עובדים ומשכנה היה בבניין "מרכזים" בתל אביב.
בשנת 1997 העתיקה החברה את מיקומה לבאר יעקב ומנתה כ- 120 עובדים בניהולו של מנכ"ל החברה מר דני סידס.
העובדים מסווגים לפי מקצועות מוגדרים.
הארגון נחשב למצליח ומתחרה היטב בשוק הדינמי ומחזור המכירות שלו עומד על כ- 40 מליון דולר.

תוכן עניינים:
1. תקציר מנהלים
1.1 רקע כללי
1.2 היעדים לטווח קצר
1.3 היעדים לטווח ארוך
1.4 מטרות הארגון
1.5 מתחרים
1.6 ספקים מרכזיים
1.7 ספקים משניים - ספקי חומרי גלם
1.8 תרשים ארגוני
2. שרשרת ערכים של הלקוח לפי פורטר
פעולות תמיכה
2.1 תשתית ארגונית
2.2 משאבי אנוש
2.3 פיתוח טכנולוגי
2.4 רכש
3. פעולות ראשוניות
3.1 לוגיסטיקה נכנסת
3.2 תפעול
3.3 לוגיסטיקה יוצאת
3.4 שיווק ומכירות
3.5 שירות
סיכום
4. הבאה לאופטימום של משתני ניהול הפעילויות המשפיעות על יצירת ערך ללקוח
4.1 ערך מוסף ללקוח
4.2 ניהול פעולות הארגון על פי שיטת . T.Q.M
4.3 טכניקה לתכנון שירות ב Q.F.D. -
4.4 תרשים פרטו
ביבליוגרפיה

מקורות:

בקווית ה, "למכור את הבלתי נראה", לשכת המסחר 1998.
קאר ד, ליטמן א., "מצוינות בשירות הציבור", מטר 1995.
שניידרב., בואן ד., "שירות מנצח בשוק התחרותי", מטר, 1995.
PORTER.M. , COMETITIVE ADVANTAGE MACMILLAN CHAPTER 2 1985
באולס ג', האמונד ג, איכות ומעבר לאיכות, מטר 1993.
גון בנק, "TQM השיטה ויישומה, עתרת 1993.
טרימיסי מ., וירסמה פ., "איך להיות מוביל בשוק", מטר 1995.
פיטרס טום, "הסמינר של טום פיטרס", מטר 1995.
ראק הם ניל, "אסטרטגית מכירה ממוקדת לקוח", הוצאת צ'ריקובר.

תגים:

איכות · מזון · יבואן · ממתקים · כולל · ניהול

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מתן ערך ללקוח בחברת "סידס"", סמינריון אודות "מתן ערך ללקוח בחברת "סידס"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.