היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 12
עבודה מס' 20331
סקירת שוק המאפים בישראל ואסטרטגיה עיסקית שיווקית של חברת מאפה, עמידה על תמהיל השיווק חוזקו, חולשותיו, צינורות ההפצה ועוד.
6,005 מילים (כ-18.5 עמ'), 8 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 64029
תוכנית עיסקית לחברת 'לייזר פרינט' העוסקת בתחום מחזור טיונרים של דיו. זו איננה התוכנית האמיתית של החברה כי אם הסקות של כותבי העבודה.
5,542 מילים (כ-17 עמ'), 0 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 66020
תוכנית עיסקית לחברה, כולל תיאור המיזם והמוצר, תאור השוק והענף, תוכנית תפעול וכ"א, תוכנית שווק ותוכנית פיננסית.
4,733 מילים (כ-14.5 עמ'), 11 מקורות, 203.95 ₪
עבודה מס' 61033
תכנית בסיסית לפיתוח ושיווק "קוד חכם" לשימוש בעגלות קניות.
2,620 מילים (כ-8 עמ'), 0 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 61790
אופן קבלת ההחלטות והטמעת שינויים בסביבת העבודה.
4,596 מילים (כ-14 עמ'), 10 מקורות, 302.95 ₪
עבודה מס' 63564
רעיון, הזדמנות, יזם, משאבים, מחקר מקדים, בדיקת התכנות, מודל עסקי ותוכנית עסקית.
5,658 מילים (כ-17.5 עמ'), 19 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 64068
אופי פעילותה העסקית של חברת "חוגלה קימברלי", תכנון תרחישים והצעת תכנית שיווקית.
5,756 מילים (כ-17.5 עמ'), 9 מקורות, 349.95 ₪
עבודה מס' 64075
כוונת שתי חברות למזג את הפעילות השיווקית שלהן כדי להתמודד עם השינויים שחלו בענף.
6,272 מילים (כ-19.5 עמ'), 10 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 64243
התמקדות בשלושה גורמים מהותיים המשפיעים על חברה רב לאומית בבואה לבחור את דפוס הפעילות העיסקית במדינה המארחת.
3,598 מילים (כ-11 עמ'), 9 מקורות, 300.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 12