היישום אינו מחובר לאינטרנט

אסטרטגיה עיסקית - חברת בונז'ור

עבודה מס' 020331

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת שוק המאפים בישראל ואסטרטגיה עיסקית שיווקית של חברת מאפה, עמידה על תמהיל השיווק חוזקו, חולשותיו, צינורות ההפצה ועוד.

6,005 מילים ,8 מקורות ,1992

תקציר העבודה:

מטרת עבודתי זו היא לסקור את שוק המאפים בארץ ואת האסטרטגיה העסקית-שיווקית של בונז'ור על מנת לעמוד על ההצלחה המסחררת של תמהיל השיווק ושל האסטרטגיה כולה: חוזק, חולשות, איומים וסכנות וכן צינורות השיווק וההפצה.
בחרתי במפעל זה בשל שיקולי נוחות ובשל העובדה שבמפעלים מיצרים מוצר אשר כל אחד מכיר אותו וכל אחד יכול לבחון את השפעת הפרסומת על עצמו.
העבודה מסתמכת בעיקר על עיתונות יומית, על תשקיפי החברה ועל פרסומים של החברה אודות עצמה.

ראשי פרקים:
1.מטרת העבודה
2.רקע הסטורי
מהות העסק
הקמת החברה
ניתוח הענף
3.אסטרטיית שיווק
מודל SWOT
תמחור
שיווק
פרסום
4.אסטרטגיה פיננסית
5.אסטרטגיית יצור ורכש
6.אסטרטגיית משאבי אנוש
7.המבנה הארגוני
8.בקרה
9.ביבליוגרפיה

מקורות:

אהרוני י., אסטרטגיה עיסקית, ת"א, גומא, 1982.
גלוברזון א., גלין א., משאבי אנוש ויחסי עבודה בישראל, הוצאת רמות, 1990.
ג'וליאן ס., ניהול השיווק, האוניברסיטה הפתוחה, ת"א, 1987.
הורניק י., נהול השיווק, האוניברסיטה הפתוחה, ת"א, 1987.
יזראלי דב, שיווק הלכה למעשה, הוצאת צ'ריקובר, 1985.
כספי א., "שתוף מנהלים בנהול", נהול, מאי, 1985.
פרגוסון ס.א., תיאוריה מיקרו כלכלית, שוקן, 1975.
קרן א., שיטות ארגון וניהול, כנרת, 1987.

תגים:

בית · עסקים · פרסום · בונז · חברה · מאפה · פירמה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיה עיסקית - חברת בונז'ור", סמינריון אודות "אסטרטגיה עיסקית - חברת בונז'ור" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.