היישום אינו מחובר לאינטרנט

אסטרטגיה עיסקית חברת המשולב בע"מ

עבודה מס' 064075

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: כוונת שתי חברות למזג את הפעילות השיווקית שלהן כדי להתמודד עם השינויים שחלו בענף.

6,272 מילים ,10 מקורות ,1999

תקציר העבודה:

חברת "נעל" (להלן חברה "א") וחברת "סוליה" (להלן חברה "ב") עוסקות בייצור, יבוא ושיווק מוצרי הנעלה בשוק המקומי.
שיווק מוצרי ההנעלה (המיובאים ומיוצרים ע"י החברות) לשוק המקומי נעשה עד היום ע"י החברות באמצעות מערכות שיווק נפרדות. מערכות אלו פועלות הן בשוק הסיטונאי והן במגזר הקמעונאי.
פעילות הייצור של החברות יחד מהווה כ- 15% ממחזור המכירות בשוק המקומי, ונעשית באופן עצמאי ע"י כל אחת מהחברות.
מצבת כח האדם הנוכחית בחברות יחדיו כולל כ- 300 עובדים, שמתוכם 71 עובדים במערך השיווק.
החברות בבעלות פרטית עם קבוצות שולטות, היכולות לקבל החלטות אסטרטגיות.
שוק ההנעלה המקומי מוערך כיום בכ- 1.2 מליארדי ש"ח (במחירים סיטונאיים), הנגזרים מתצרוכת שנתית של כ- 18 מליוני זוגות בשנה. מערכות השיווק של החברות א' וב' הן המובילות בשוק, ומשווקות כ- 2.5 מליון זוגות בשנה, המהווים כ - 14% מגודל השוק במונחים פיזיים וכ-11% במונחים כספיים. הרשת השלישית בגודלה בענף היתה "גלי", שהחזיקה בכ- 5% מהשוק במונחים פיזיים (נרכשה לאחרונה ע"י קבוצת בוסקילה י.ח.ל לאחר תחילת תוכנית הבראה).
בשנים האחרונות חל שינוי ברמת החיים ,בהרגלי הצריכה של הציבור ובאופי המוצרים הנצרכים.
שינוי זה בא לידי ביטוי בגידול בהיקפי הייבוא בענף ומעבר לרכישות במרכזי קניות בערים ומחוץ להןpower centers .
שינוי סוציואקונומי והתנהגותי של הצרכנים היווה סמן לצורך בראורגניזציה בתחום השיווק, והיחלשות המתחרה העיקרית נתן פתח ל"הסתערות" על השוק.
בכוונת החברות למזג את הפעילות השיווקית שלהן ע"י הקמת חברת שיווק משותפת-חברת "המשולב", אשר תנהל את הפעילות הקיימת ותאפשר התייעלות והתרחבות. החברה תהיה עצמאית ובבעלות משותפת (בשיעורי אחזקה זהים).

בעבודה בחנו את תהליך בחירת האסטרטגיה הגנרית הנבחרת על בסיס ניתוח הסביבה הארגונית על כל הבטיה, ומידת התאמתה, היתכנותה והתקבלותה.
* הפרטים המקוריים לגבי החברות שונו בשל סודיות.

תוכן עניינים                                         
תמצית מנהלים                                      
פרק א'-תיאור החברות                                                   
פרק בי-ניתוח הסביבה החיצונית             
פרק ג'-דרכי פעלוה חלופיות                                            
פרק ד'-ניתוח האסטרטגיה                                              
פרק ה'- הערכת ההתאמה של האסטרטגיה                      
סיכום
נספחים                                                                        
ביבליוגרפיה

מקורות:

1. Johnson, G & Scholes, Kxploring corporete straegy , Prentice - Hall
2. אהרני יאיר,1994, אסטרטגיה עסקית, גומא - צ'ריקובר.
3. פורטר מייקל,א.,1991, אסטרטגיה תחרותית, עתרת.
4. קוטלר פ. וארמסטרונג פרופ.,1991,עקרונות השיווק, המכון לפריון העבודה והייצור.
5. קטעי עיתונות
6. חברת B.D.I
7. תשקיף חברת "גלי" לבורסה האמריקאית.
8. "יפעת" תקליטון הון.
9. חוברת הדרכה -חברת מ.ש קומפס בע"מ,1994,כפר-סבא.
10. כנס גלובס, מלחמה באוויר, 1998.

תגים:

שיווק · התייעלות · התרחבות · ביגוד · והנעלה · מיזוגים

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיה עיסקית חברת המשולב בע"מ ", סמינריון אודות "אסטרטגיה עיסקית חברת המשולב בע"מ " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.