היישום אינו מחובר לאינטרנט

אסטרטגיה עסקית - תכנון אסטרטגיה לחברת CLAY SPA

עבודה מס' 068094

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת הפעילות העסקית של הספא והמלצות אסטרטגיות.

8,896 מילים ,16 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

עבודה זו באה לבחון את פעילותו העיסקית של מועדון ספא יומי עיסקי "קליי ספא", הממוקם במתחם D ברמת החייל בתל אביב, לעמוד על האסטרטגיה העיסקית של האתר כיום ולהעניק תובנות והמלצות לפירמה מבחינה אסטרטגית.
העבודה תתבצע על ידי קבוצה של שלושה סטודנטים לניהול מלונאות ותיירות באוניברסיטת בן גוריון, והניתוח יסתמך על כלים שנלמדו במסגרת קורס "אסטרטגיה עיסקית".
ניתוח הפירמה יתבצע ברמת הסביבה התחרותית שלה, ברמה הפנים ארגונית שלה, ולבסוף תועלנה המלצות לשיפור התפעול ברמה האסטרטגית, במידה וימצאו.
שלבי ביצוע הניתוח יהיו כדלהלן:
בשלב הראשון, נבצע ניתוח מקיף על הפירמה ועל האסטרטגיה בה היא פועלת כיום, על קהל היעד שאליו היא פונה ועל שוק הספא בכללותו.
בשלב השני, נבצע ניתוח סביבתי לפירמה על פי מאפייני התעשיה וסיכוייה לרווחיות מעל הממוצע, הכוחות הפועלים בתעשיה לפי מודל חמשת הכוחות של פורטר, החברות החזקות והחלשות בסביבה התחרותית והציפיות למהלכים התחרותיים המתקרבים ובאים בסביבה התחרותית.
בשלב הבא, נבצע ניתוח פנימי לפירמה באמצעות ניתוח האסטרטגיה הנוכחית, ניתוח גורמים חשובים (SWOT) ונבחן היכן נמצאת הפירמה כיום ומהי האסטרטגיה שאותה צריכה הפירמה לאמץ מבחינת גורמים אלו. כמו כן, נבדוק מהו מעמדה של הפירמה מבחינה תחרותית, הן מבחינת יתרונותיה התחרותיים, אם קיימים כאלה, והן מבחינת מחיריה לצרכן ומבנה העלויות שלה.
בשלב האחרון, נביא על הדף נושאים אסטרטגיים שעל הפירמה לשקול בעתיד. נדון במידת ההתאמה בין מה שמתבצע בפועל בפירמה לבין ממצאינו, ולבסוף יובאו המלצות תפעוליות וניהוליות מבחינה אסטרטגית להנהלת האתר הבכירה, אם יימצא צורך בכך.

תוכן עניינים:
תקציר מנהלים
מבוא
פרק 1 - אתר הבריאות "קליי ספא" כחלק מענף תיירות הבריאות
1.1. תיאור הפירמה
1.2. שוק הספא בישראל
1.3. אסטרטגיית הפירמה
פרק 2 - ניתוח סביבת הפירמה
2.1. המאפיינים הכלכליים של התעשיה
2.2. הכוחות התחרותיים בתעשיה וחוזקם היחסי (מודל פורטר)
2.3. הכוחות הגורמים לשינויים בתעשיה והשפעתם
2.4. החברות החזקות והחלשות
2.5. מהלך תחרותי עתידי
2.6. הגורמים לקביעת ההצלחה והכישלון בתעשיה
2.7. הסיכויים לרווחיות מעל הממוצע
פרק 3 - ניתוח פנימי של הפירמה
3.1. אסטרטגיית הפירמה הנוכחית
3.2. ניתוח SWOT ומודל קורנל
3.3. מחירי ועלויות החברה מבחינה תחרותית
3.4. מעמדה התחרותי של החברה
3.5. נושאים אסטרטגיים
פרק 4 - סיכום
4.1. השוואת הרצוי מול המצוי
4.2. רשימת המלצות לחברה
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

ענף תיירות הבריאות ואופנת הספא התפתחו וצברו תאוצה בשנים האחרונות בישראל, ומידי כחודש נשמעת פתיחת ספא חדש. כיום פועלים בארץ יותר מ-150 מכוני ספא שאינם בבתי מלון, המספקים מגוון רחב של חבילות טיפולי ספא מפנקות ומענגות, ויחד מבצעים הם כ-100,000 טיפולים שונים. מידי יום מטופלים כ-3,000 איש בכ-1,000 חדרי ספא .
על פי נתוני חברת "פרוספא" היקף שוק הספא בישראל מוערך בכ-160 מיליון שקל בשנה, כאשר אתרי הספא היומיים מהווים כ-47% מהמחזור, מלונות הספא היעודיים מהווים כ-17.5% מהמחזור ואתרי הספא בבתי המלון מהווים כ-35.5%.

תגים:

ניתוח ספא · ניתוח אסטרטגי · ניתוח SWOT · קורנל

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיה עסקית - תכנון אסטרטגיה לחברת CLAY SPA", סמינריון אודות "אסטרטגיה עסקית - תכנון אסטרטגיה לחברת CLAY SPA" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.