היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 70749
מהם ההבדלים בשיעור, מהירות ומהימנות המענה בין סקר המועבר בדוא"ל לבין סקר המועבר ברשת החברתית פייסבוק?
6,912 מילים (כ-21.5 עמ'), 25 מקורות, 219.95 ₪
עבודה מס' 51039
סקירה תיאורטית ובדיקה מחקרית באמצעות מחקר שביעות רצון של נהגים ממוקד התנועה של קול ישראל.
9,962 מילים (כ-30.5 עמ'), 29 מקורות, 373.95 ₪
עבודה מס' 63632
3,110 מילים (כ-9.5 עמ'), 3 מקורות, 349.95 ₪
עבודה מס' 66380
ניתוח החברה והצעת אסטרטגיה.
3,789 מילים (כ-11.5 עמ'), 5 מקורות, 193.95 ₪
עבודה מס' 61147
כיצד משפיעים חשיבותו ודימויו של הסקר בעיני הנחקרים על שיעור ההיענות והנכונות שלהם להשתתף בסקרים.
12,661 מילים (כ-39 עמ'), 23 מקורות, 312.95 ₪
עבודה מס' 68273
האם קיימים הבדלים בין סקר שנערך בשיטת "מילוי עצמי" ובין סקר שנערך בטלפון (מידת שביעות רצון של לקוחות חברת הביטוח "הראל").
15,118 מילים (כ-46.5 עמ'), 26 מקורות, 423.95 ₪
עבודה מס' 40837
מהות הסקרים, מטרתם, מאפייניהם,יעילותם כאמצעי איסוף נתונים,תוקפם ומהמנותם, סקירת השיטות והשוואה.
8,214 מילים (כ-25.5 עמ'), 31 מקורות, 299.95 ₪
עבודה מס' 60429
בדיקת שתי שיטות הסקר באמצעות מחקר בנושא עמדת הילדים בבתי הספר היסודיים כלפי קריאה והקשר בין משתנים דמוגרפיים.
9,732 מילים (כ-30 עמ'), 49 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 50761
בדיקת שוק זה באמצעות שתי חברות העוסקות בתחום.
1,521 מילים (כ-4.5 עמ'), 2 מקורות, 191.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100