היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 61552
דיון תיאורטי ומעשי בהובלת השינויים בבית הספר "תיכון חדש" מבית ספר רגיל לבית הספר המשלב חינוך קהילתי באמצעות אימוץ גישת הניהול לאיכות כוללת.
4,903 מילים (כ-15 עמ'), 8 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 65237
מאפייני הפעולה של מנהל בית הספר ושביעות רצון ההורים מהקשר עימו, ומתפקוד בית הספר.
7,238 מילים (כ-22.5 עמ'), 39 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 21352
סקירת הדרוש לניהול, גיוס עובדים, אוטונומיה לימודית, מעורבות מורים, שחיקת מורים, הדרכה ועוד.
7,035 מילים (כ-21.5 עמ'), 24 מקורות, 181.95 ₪
עבודה מס' 64741
כיצד משפיע סגנון ניהולו האישי של המנהל בחטיבת הביניים על מידת הפתיחות לשיתוף הורים בתהליכי קבלת החלטות.
7,484 מילים (כ-23 עמ'), 35 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 62658
סקירת הנושאים ובחינת תפקיד מנהל בית הספר כסוכן שינוי.
12,645 מילים (כ-39 עמ'), 67 מקורות, 527.95 ₪
עבודה מס' 61566
עבודה המגדירה את מהות השינוי הנדרש כדי שבית ספר רגיל יתפקד כבית ספר קהילתי, תוך שימת דגש לתפקידו של מנהל ביה"ס הקהילתי המתחדש.
6,415 מילים (כ-19.5 עמ'), 25 מקורות, 362.95 ₪
עבודה מס' 21412
סקירת הגורמים לאפקטיביות בית הספר ועל שחיקת מורים ובדיקת הקשר בינהם.
7,630 מילים (כ-23.5 עמ'), 28 מקורות, 193.95 ₪
עבודה מס' 50786
הצגת שלוש המערכות, רעיון בית הספר הקהילתי ומערכת היחסים בין המערכות.
3,311 מילים (כ-10 עמ'), 5 מקורות, 203.95 ₪
עבודה מס' 70200
בדיקה מחקרית של הקשר בין עמדות ההורים כלפי בית-הספר לרמת מעורבותם.
8,438 מילים (כ-26 עמ'), 25 מקורות, 604.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100