היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 57
עבודה מס' 63951
מהו למעשה תהליך של מיתוג מחדש, מה מייחד את התהליך וכיצד התהליך משפיע על הגורמים השונים בסביבתו של המותג וכמובן על המותג עצמו.
13,014 מילים (כ-40 עמ'), 31 מקורות, 724.95 ₪
עבודה מס' 68735
ניתוח הסיבות לכישלון ניסיון החדרת המוצר החדש של אוסם-נסטלה לשוק הישראלי והצעת תוכנית שיווקית לפיתוח למיצובו מחדש.
8,461 מילים (כ-26 עמ'), 7 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 70677
ניתוח שיווקי של רשת המזון המהיר בורגראנץ המבוסס על מודלים כגון: SWOT, PORTER, PEST ועוד. העבודה כוללת פילוח שוק ומיצוב מחדש של הרשת.
6,466 מילים (כ-20 עמ'), 3 מקורות, 179.95 ₪
עבודה מס' 60307
הצעה למחקר שמטרתו לבדוק האם קיים קשר בין שביעות רצון מאיכות השירות של החברה, לבין מיצוב החברה ביחס למתחריה לבין שיקולי נטישה לטובת המתחרים.
2,494 מילים (כ-7.5 עמ'), 13 מקורות, 179.95 ₪
עבודה מס' 64137
בדיקת הקשר בין שביעות רצון הלקוח לבין מיצוב ואיכות שירות הלקוחות בחנויות, במטרה להתמודד עם הירידה בהכנסות של חנויות אנג'ל.
3,869 מילים (כ-12 עמ'), 16 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 41670
ספרד בימי הביניים, מהלך הכיבוש מחדש, תקופת הביניים, גרנדה, פרדיננד ואיזבלה, אידיאולגיה, מאבקי דת ותעמולה.
4,145 מילים (כ-13 עמ'), 8 מקורות, 193.95 ₪
עבודה מס' 66170
בחינת הקשר בין מיתוג מחדש, שביעות הרצון וכוונות הרכישה של לקוחות הרשת
6,626 מילים (כ-20.5 עמ'), 28 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 66867
ניהול מותגים - מיתוג מחדש של מדינת ישראל על פי כללי השיווק
2,151 מילים (כ-6.5 עמ'), 6 מקורות, 132.95 ₪
עבודה מס' 60585
שינויים במעמדן ונושאי העיסוק של עיתונאיות בתקשורת הישראלית. האם זו תופעה כוללת או מדובר במספר נשים יוצאות דופן?
4,640 מילים (כ-14.5 עמ'), 11 מקורות, 300.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 57