היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 10100
20 מילים (כ-0 עמ'), 0 מקורות, 119.95 ₪
עבודה מס' 10236
סקירת צורות הדיוור הישיר, כדאיותה ויתרונותיה, צורת הפעלתה ומיקומה בתמהיל הפרסום, עשית מחקר מקדים לדיוור ישיר ורשימות תפוצה.
6,867 מילים (כ-21 עמ'), 19 מקורות, 312.95 ₪
עבודה מס' 10246
תנודות בשערי מניות עקב מידע פומבי או חשאי,השפעת פרסום בעיתונות ופרסום דוחו שנתיים + בדיקה אמפירית.
5,751 מילים (כ-17.5 עמ'), 12 מקורות, 252.95 ₪
עבודה מס' 10247
בדיקת אמפירית על חברה ציבורית ומסקנות.
5,398 מילים (כ-16.5 עמ'), 13 מקורות, 252.95 ₪
עבודה מס' 10270
מרכזת השיחות של בזק לחו"ל והרחבתה, הפרמטרים לפרסום תקשורת,הערכות שיווקיות של חברות תקשורת והמדדים להביאו להצלחה.
5,654 מילים (כ-17.5 עמ'), 7 מקורות, 228.95 ₪
עבודה מס' 20349
הצגת דיוור ישיר בפרסום, יתרונות וחסרונות השיטה והמכירה, רשימות התפוצה וסיווג לפי מאפיינים.
3,251 מילים (כ-10 עמ'), 9 מקורות, 191.95 ₪
עבודה מס' 20450
סקירת השפעת פרסום דוחות חברת בת על מניית חברת אם בעולם העסקים הישראלי.
5,152 מילים (כ-16 עמ'), 16 מקורות, 252.95 ₪
עבודה מס' 21044
בדיקת ההשתתפות הפוליטית של נשים בתקשורת תוך נסיון להסביר מדוע לנשים השתתפות מועטה כל כך בפרסום.
5,277 מילים (כ-16 עמ'), 19 מקורות, 277.95 ₪
עבודה מס' 21268
סקירת חברה, אסטרטגית השיווק, תמהיל השיווק, מדיניות פרסום, תמהיל מחיר, זכיינות, בדיקת אפשרויות להרחבת העסק הבדיקת הגורם האנושי.
7,726 מילים (כ-24 עמ'), 23 מקורות, 302.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100