היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 25
עבודה מס' 64143
סקירת הפעולות שעשתה פלאפון מול שיטות ומודלים שיצרו וחקרו חוקרים רבים מאוניברסיטת הרווארד.
7,570 מילים (כ-23.5 עמ'), 6 מקורות, 300.95 ₪
עבודה מס' 64488
בחינה תיאורטית ומעשית של עליית חשיבות נושא שירות הלקוחות בתמהיל השיווקי בחברת פלאפון.
4,127 מילים (כ-12.5 עמ'), 23 מקורות, 312.95 ₪
עבודה מס' 64497
התנהלותה של חברת פלאפון כיום ומידת החשיבות שהיא מעניקה לחדשנות ויצירתיות כגורמים מעצבים של האסטרטגיה ודרכי הפעולה בחברה.
4,749 מילים (כ-14.5 עמ'), 23 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 64557
העבודה עוסקת בניתוח חברת פלאפון והמותג אסקייפ לפי המדדים האסטרטגים.
1,980 מילים (כ-6 עמ'), 0 מקורות, 120.95 ₪
עבודה מס' 64558
ניתוח חברת פלאפון על פי מדדים אסטרטגים שונים, שימוש החברה באינטרנט כאמצעי לשיווק ופרסום. מכירה דרך האנטרנט ומכירה מסורתית, קניבליזציה, swot , השוואה למתחרים.
6,259 מילים (כ-19.5 עמ'), 0 מקורות, 289.95 ₪
עבודה מס' 64602
ניתוח המהפך של חברת פלאפון, המניעים שהביאו לכך, ההחלטה השיווקית, והמהפך עצמו.
4,852 מילים (כ-15 עמ'), 0 מקורות, 203.95 ₪
עבודה מס' 65638
ניתוח הפעילות השירותית במרכז השירות של חברת פלאפון.
5,762 מילים (כ-17.5 עמ'), 14 מקורות, 302.95 ₪
עבודה מס' 65657
פיתוח פרויקט מערכת הקלטות במרכזי השירות בחברת פלאפון תקשורת בע"מ
4,221 מילים (כ-13 עמ'), 6 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 66423
התנהלותה של חברת פלאפון כיום ומידת החשיבות שהיא מעניקה לחדשנות ויצירתיות כגורמים מעצבים של האסטרטגיה ודרכי הפעולה בחברה.
4,762 מילים (כ-14.5 עמ'), 23 מקורות, 289.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 25