היישום אינו מחובר לאינטרנט

חדשנות ויצירתיות בחברת פלאפון

עבודה מס' 066423

מחיר: 289.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: התנהלותה של חברת פלאפון כיום ומידת החשיבות שהיא מעניקה לחדשנות ויצירתיות כגורמים מעצבים של האסטרטגיה ודרכי הפעולה בחברה.

4,762 מילים ,23 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

השאלה בסביבה העסקית כיום הינה לא האם אתה יכול לעצב מחדש את התהליכים בעסק שלך אלא האם אתה יכול להמציא מחדש את המודל העסקי שלך כשם שאמזון עשתה לדוגמא בתעשיית הספרים. אסטרטגיה של חדשנות הינה המפתח ליצירת עושר, היא יכולה ליצור ערך חדש עבור הלקוחות ובעלי העניין (Cusmano & Markides, 2001)

עבודה זו בחנה את התנהלותה של חברת פלאפון כיום ואת מידת החשיבות שהיא מעניקה לחדשנות ויצירתיות כגורמים מעצבים של האסטרטגיה ודרכי הפעולה בחברה.
במהלך ניתוח החברה נמצא כי החברה אכן פועלת לעבר כיוון של חדשנות וכי היא מנסה לתת דגש לנושא זה, אולם ישנם מספר היבטים חשובים שהחברה חייבת לתת את דעתה עליהם, בהסתמך על המודל של Martins & Terblance (2003), מתוך כוונה ליצור מכלול המבוסס על אסטרטגיה חדשנית ומבנה ארגוני עם מערכות תומכות שמטרתן לעודד את החדשנות בארגון.
ההיבטים שדורשים שינוי:
א. מערכות תומכות- הכוונה למתן זמן חופשי לעובדי החברה לשם יצירת רעיונות חדשניים ומערכת גיוס הון אנושי אשר תנסה לאתר עובדים בעלי תכונות אופי יצירתיות.
ב. התנהגויות לעידוד חדשנות- בתחום זה החברה צריכה ליצור מערכות תגמול שמטרתן לעודד את העובדים, ליצור ולפתח פתרונות עבור הלקוחות, פיתוח סובלנות לכישלונות באופן שיעודד את העובדים ליטול סיכונים, ולמידה ארגונית מתמשכת לשם שיפור יכולות הארגון והתאמתו לעולם המחר.

הוצגו מספר חסמים שעלולים לפגום בהליך הפיכתו של הארגון לחדשני ומתן פתרונות אפשריים להתמודדות והפחתת חסמים אלו.

בסיומה של העבודה הוצג הארגון בשנת 2008.

תוכן עניינים:
מבוא
תאור הארגון
תאור המצב הקיים בארגון וזיהוי הבעיה
חזון החדשנות
תוכנית להפיכת הארגון לחדשני
בעיות צפויות ביישום וההתמודדות איתן
גישות וטכניקות של חשיבה יצירתית וחדשנות
הארגון בגמר התהליך
סיכום , מסקנות והמלצות
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

חברת פלאפון נוסדה בשנת 1986 ע"י שתי שותפות, חברת מוטורולה בע"מ וחברת בזק תקשורת אשר חלקו בניהן את מניות החברה.
בשנות פעילותה הראשונות פעלה החברה כמונופול בשוק השיחות הסלולאריות עד לכניסתה של סלקום לענף כתשע שנים מאוחר יותר וכן כניסתה היותר מאוחרת של אורנג'.
כתוצאה מכניסתם של מתחרים חדשים לענף מחד ושינויים באחזקת מניות החברה מאידך, עברה החברה שינויים ארגוניים נרחבים בתחילת שנות ה-2000, שינויים אלו כללו תפיסה אסטרטגית חדשה אשר מוקדה במתן שירות ללקוח וכתוצאה מכך ליוותה אסטרטגיה זו גם בשינוי ארגוני מבני אשר חילק את החברה לחטיבות עצמאיות ממוקדות משימה.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חדשנות ויצירתיות בחברת פלאפון", סמינריון אודות "חדשנות ויצירתיות בחברת פלאפון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.