היישום אינו מחובר לאינטרנט

חדשנות ויצירתיות שיווקית בחברת XXX

עבודה מס' 066015

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצגת אסטרטגיה שיווקית של הארגון ובאילו כלים של חדשנות ויצירתיות אפשר להפוך את הארגון לחדשני יותר.

4,741 מילים ,14 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

XXX הינה חברה השייכת לענף המזון ועיקר פעולותיה הן בתחום הבשר המעובד, המוצרים הצמחיים ודברי המאפה.בעבודה זאת הצגנו את הארגון והענף, פירטנו על המבנה הארגוני, התרבות והצגנו את המתחרים בשוק.
מכיוון שהעבודה מתמקדת בחדשנות ויצירתיות בתחום השיווק , פירטנו לגבי המצב השיווקי הנוכחי, התמהיל השיווקי, הבידול והמיצוב של החברה.
הראנו כי החברה בשנים האחרונות עשתה מספר צעדים לקראת חדשנות ויצירתיות, לאחר קיפאון ארוך שנים החברה החלה לצאת במותגים חדשים ולחזק את נתח של החברה בתחומים השונים.
כמו כן הצגנו תוכנית פעולה מפורטת לתהליך חדשנות ויצירתיות שלאחר השלמתו והטמעתו התהליך יהפוך לנורמטיבי בתרבות הארגונית ויוביל את החברה בעתיד הקרוב להיות פקטור משמעותי יותר בשוק המתמודד שווה בשווה עם חברות המזון הגדולות בארץ עם יכולות גלובליות לכיבוש נתחי שוק בשווקים גלובליים פוטנציאליים.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. תאור הארגון
2.1. מבנה ארגוני
2.2. תרבות ארגונית
2.3. הענף ומתחרים
3. המצב השיווקי הנוכחי
4. תמהיל השיווק
4.1. מרכיב המוצר
4.2. מרכיב המחיר
4.3. מרכיב הקידום
4.4. מרכיב המיקום
5. אסטרטגיית הבידול והמיצוב
6. ניתוח S.W.O.T לחברת XXXX
6.1. חוזקות
6.2. חולשות
6.3. הזדמנויות
6.4. סיכונים
6.5. הגדרת יעדים העולים מניתוח S.W.O.T לחברת XXXX
7. ניתוח הסביבה העסקית לפי מודל הכוחות של ( פורטר, 1998)
8. גישות וטכניקות של חשיבה יצירתית וחדשנות
9. תוכנית להפיכת XXXX לחברה חדשנית ויצירתית
9.1. תוכנית פעולה- חדשנות ויצירתיות בחברה
10. ארגון XXXX בגמר תהליך החדשנות והיצירתיות
11. ביבליוגרפיה

הערת המערכת: כל הפרטים המזהים את החברה הוסרו מהעבודה.

קטע מהעבודה:

ע"מ להגדיר יצירתיות ארתור קוסטלר מחלק את תהליך היצירה לשלוש פרסונות: הליצן , הנבון והאומן. האומן מייצג את החשיבה המסורתית, הנבון מייצג את החשיבה המדעית פילוסופי המשפיע ביותר על עולם העסקים, הליצן מביא אספקטים של יצירתיות שגם לנבון וגם לאומן לא נוח איתם מכיוון ששניהם לוקחים את תהליך היצירתיות ברצינות רבה, אך עם זאת הומור מהווה נשק חזק בתהליך היצירה.
תאודור לוויט מגדיר יצירתיות כעל חשיבה על דברים חדשים וחדשנות היא עשיית דברים חדשים, בד"כ חדשנות מתקשרת לתהליך יצירת הרעיון במיוחד במוצרים ויצירתיות מתקשרת גם לתהליך החדשנות ומשימת פתירת הבעיות (Clegg , 1999).

תגים:

חדשנות · יצירתיות · אסטרטגיה · שיווקית · סיעור · מוחות · מודל · ששת · הכובעים · בונו · תמהיל · שיווקי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חדשנות ויצירתיות שיווקית בחברת XXX", סמינריון אודות "חדשנות ויצירתיות שיווקית בחברת XXX" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.