היישום אינו מחובר לאינטרנט

מידת החדשנות והיצירתיות המונהגת בחברת פלאפון

עבודה מס' 064497

מחיר: 361.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: התנהלותה של חברת פלאפון כיום ומידת החשיבות שהיא מעניקה לחדשנות ויצירתיות כגורמים מעצבים של האסטרטגיה ודרכי הפעולה בחברה.

4,749 מילים ,23 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

תחרות למען העתיד הינה תחרות ליצור ולשלוט בהזדמנויות, יצירת העתיד משמעה יצירת הדרך שבה אנו נתמודד ביום המחר, המטרה הינה לפתח נקודת מבט עצמאית לגבי ההזדמנויות שעתידות לצוץ בסביבה העסקית של המחר (Hamel & Prahalad, 1994).
כיום לא הכסף הוא הכוח המניע את החברות במסען אל העתיד, אלא הרגשות והאינטליגנציה של כל עובד ועובד בארגון. החדשנות נעשית על-ידי אנשים אשר מועסקים במבנה ולכן כדי שעסק קיים יוכל ליצור חדשנות, עליו לבנות מבנה ארגוני אשר ייתן לאנשים להיות יצירתיים.
(Drucker, 2001 )

מטרתה של עבודה זו, הינה לבחון את מידת החדשנות והיצירתיות המונהגת בחברת פלאפון, אשר מתמודדת בענף התקשורת הסלולארית בישראל.
העבודה תבחן את המבנה הארגוני, המערכות הקיימות בחברה והתרבות הארגונית כגורמים שמטרתם לעודד את החדשנות והיצירתיות של עובדי החברה.
לאחר בחינת האספקטים השונים ואסטרטגית החברה, יובאו המלצות לשיפור שמטרתן לעודד ולטפח ארגון חדשני, אשר פועל בסביבתו העסקית, מתוך רצון לתת מענה לצרכי הלקוחות ובהתבסס על צוות עובדים בעל מוטיבציה עזה לתרום ולשפר את התמודדותה של החברה בענף.
בנוסף יילקחו בחשבון חסמים אפשריים שעלולים לטרפד את השינוי הצפוי ויוצעו דרכים להתמודדות עם חסמים אלו.

בסופה של העבודה יוצג הארגון כפי שהוא עתיד להראות בגמר התהליך, שנת 2009.

תוכן עניינים:
מבוא
תאור הארגון
תאור המצב הקיים בארגון וזיהוי הבעיה
חזון החדשנות
תוכנית להפיכת הארגון לחדשני
בעיות צפויות ביישום וההתמודדות איתן
גישות וטכניקות של חשיבה יצירתית וחדשנות
הארגון בגמר התהליך
סיכום , מסקנות והמלצות
ביבליוגרפיה
נספח- המודל של Martins & Terblance

קטע מהעבודה:

תחרות למען העתיד הינה תחרות ליצור ולשלוט בהזדמנויות, יצירת העתיד משמעה יצירת הדרך שבה אנו נתמודד ביום המחר, המטרה הינה לפתח נקודת מבט עצמאית לגבי ההזדמנויות שעתידות לצוץ בסביבה העסקית של המחר (Hamel & Prahalad, 1994).
כיום לא הכסף הוא הכוח המניע את החברות במסען אל העתיד, אלא הרגשות והאינטליגנציה של כל עובד ועובד בארגון. החדשנות נעשית על-ידי אנשים אשר מועסקים במבנה ולכן כדי שעסק קיים יוכל ליצור חדשנות, עליו לבנות מבנה ארגוני אשר ייתן לאנשים להיות יצירתיים.
(Drucker, 2001 )

מקורות:

1. אדלהייט, ל.ס. (1997), "הציבו את היעדים לדורות הבאים" מתוך קאו, ג. קאונטר, ר. וירזמה, פ. (עורכים), אלופי החדשנות- אסטרטגיות פורצות דרך של חברות מנצחות, פקר, תל-אביב.
2. גרוסמן, ס.ר. רוג'רס, ב.א. מור, ב.ה. (1997), חדשנות בפעולה- שחרור היצירתיות מכבליה, מכון ברנקו-ויס, ירושלים.
3. דה-בונו, א. (1995), יצירתיות רצינית, מכון ברנקו-ויס, ישראל.
4. דה-בונו, א. (1996), ששה כובעי חשיבה, כנרת, ישראל.
5. לוי, ע. (2000), ניהול שינויי ארגוני, צ'ריקובר, תל-אביב.
7. סמואל, י. (1996), ארגונים, מהדורה שניה,אוניברסיטת חיפה וזמורה ביתן מוציאים לאור, תל-אביב.
8. סנג'י ,פ.מ. (1998), הארגון הלומד, מטר, תל-אביב.
9. פורטר, מ. (1991), אסטרטגיה תחרותית, עתרת, תל- אביב.
10. פרי, מ. (1991), אסטרטגיה של יתרון תחרותי, מיצוב, הרצליה.
11. קאו, ג. (1998) ג'אמינג- מדריך לטיפוח היצירתיות בארגון, כתר, תל-אביב.
12. קאו, ג. קאונטר, ר. וירזמה, פ. (1997) אלופי החדשנות- אסטרטגיות פורצות דרך של חברות מנצחות, פקר, תל-אביב.
13. קולינס,ג. פוראס, ג. (1995), לנצח נבנו, ישראל, פקר הוצאה לאור.
14. קרן, א. (1998), שיטות ארגון וניהול, מהדורה חמישית, כנרת, ישראל.
15. Cusmano A.M. Markides, C.C. (2001), Strategic Thinking for the Next Economy, Jossey-Bass, San Francisco.
16. Drucker, P.F. (2001), Innovation and Entrepreneurship- Practice and Principles, Butterworth Heinemann, Oxford.
17. Hamel, G. Prahalad, C.K. (1994) Competion for the Future, Harvard Business School, Preess, Boston.
18. Martins E.C Terblanche F (2003) Building Organizational Culture That Stimulate Creativity and Innovation, European Journal of Innovation Management, vol 6, 1, 64-74.
19. Williams S.D (2002) Self-esteem and the self-censorship of creative ideas, Personnel Review, Vol 31 , 4 , pp. 495-503
20. Englehardt ,C.S SimmonsP.R(2002 ) Creating an organizational space for learning, The Learning Organisation , Vol 9 , 1 , pp. 39-47
21. Waldersee R Griffiths A (2004) Implementing change: matching implementation methods and change type , Leadership Organization Development Journal, Vol 25 , 5, pp. 424-434.
22. Mullins, L.J.(2002), Manangement And Organisation Behaviour, Sixth edition,
23. Robbins, S. 2001, Organizational Behavior, New Jersey.

תגים:

חדשנות · יצירתיות · סלולארי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מידת החדשנות והיצירתיות המונהגת בחברת פלאפון", סמינריון אודות "מידת החדשנות והיצירתיות המונהגת בחברת פלאפון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.