היישום אינו מחובר לאינטרנט

בריונות מקוונת

עבודה מס' 071238

מחיר: 269.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ההבדלים בבקרת השליטה ההורית אצל הורים וילדים על סמך מאפיינים כמותיים ודמוגרפיים ועל סמך ידע ההורה בנושא סכנות באינטרנט.

4,265 מילים ,32 מקורות ,2014

תקציר העבודה:

בריונות מקוונת (cyberbullying) היא צורת ביטוי חדשה לבריונות, ואנו עדים להופעתה ולהתפשטותה בשנים האחרונות נוכח השימוש באמצעי תקשורת אלקטרוניים כגון מחשבים וטלפונים ניידים. אחת ההגדרות לבריונות ברשת היא פגיעה זדונית, חוזרת ונשנית הנגרמת באמצעות הטקסט הדיגיטלי ( Patchin & Hinduja, 2006). הגדרה נוספת לבריונות המקוונת היא התעללות כוחנית ושיטתית המתרחשת באמצעות השימוש בטכנולוגיות התקשורת והמידע (Slonje, Smith, & Frisen, 2012).

בעיית המחקר: מתבגרים מבלים חלק ניכר מחייהם ברשת. החיים ברשת יצרו צורות חדשות של אלימות. מתבגרים מתנסים באלימות ברשת - כבריונים, כקורבנות וכעדים.
שאלת המחקר: מהם ההבדלים בבקרת השליטה ההורית אצל הורים וילדים על סמך מאפיינים כמותיים ודמוגרפיים ועל סמך ידע ההורה בנושא סכנות באינטרנט?

שאלות תחקיר:
* מהי התפלגות המשתנים המתארים את ההורים והילדים בקרב כיתות ו'-י"ב בבתי ספר בישראל?
* מהי התפלגות המשתנה שימוש בטלפון הסלולארי?
* מהי התפלגות המשתנה בקרה לשליטה הורית?
* האם ממוצע הבקרה לשליטה הורית גבוה יותר בקרב ההורים מאשר בקרב הילדים?
* האם קיים הבדל בממוצע הבקרה לשליטה הורית בקרב דיווח הילדים לפי רמות הידע של ההורים מפני סכנות האינטרנט?
* האם קיים הבדל בממוצע הבקרה לשליטה הורית בקרב דיווח ההורים לפי רמות הידע של ההורים מפני סכנות האינטרנט?

תוכן עניינים:
1. מבוא
1.1 רקע מחקרי
1.2 בעיית המחקר
1.3 שאלת המחקר
1.4 שאלות תחקיר
2. סקירת ספרות
2.1 בריונות מקוונת מהי
2.2 האמצעים העיקריים בהם נעשית פגיעה מקוונת
2.3 הדרכים להתמודדות עם תופעת הבריונות
2.4 שליטה הורית
3. מתודולגיה
4. ממצאים
5. דיון מסקנות וסיכום
6. ביבליוגרפיה
7. נספחים
7.1 שאלון הורים
7.2 שאלון ילדים

קטע מהעבודה:

פגיעה מקוונת הוא מושג חדש יחסית בבית הספר אשר החל להופיע גם במקומות עבודה, מערכות יחסים, מאבקי שליטה ועוד (belsey,2009). פגיעה, הטרדה, הצקה, בריונות הם מושגים המייצגים תופעה מוכרת בשגרת בית הספר. מדובר על פגיעה באדם אחר, הקורבן, ע"י התנהגות אגרסיבית- פיסית או רגשית, מכוונת וחוזרת לאורך זמן .(smokowski& kopasz,2005)
ממדי התופעה והשלכותיה, כחלק מבעיית האלימות במערכת החינוך, גדולים ומדאיגים את העולם כולו ובישראל בפרט (2005 ,ואחרים בנבנישתי ;Smokowski & Kopasz, 2005). בריונות היא תופעה חברתית נרחבת, תלמיד מאופיין שנפל קורבן כאשר הוא או היא נחשפים שוב ושוב לאורך זמן לפעולות שליליות מצד אחד או יותר (olweus ,1993).

תגים:

ביריונות · בריונות · אלימות · פגיעה · העלבה · אינטרנט · רשתות חברתיות · סכנות · איומים · מתבגרים · בני נוער · מדיה · שיימינג · הצקות · קורבן · פוגענות · חרם · הורות · משפחה · פייסבוק · אינסטגרם

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בריונות מקוונת", סמינריון אודות "בריונות מקוונת" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.