היישום אינו מחובר לאינטרנט

ההשפעות החיוביות של פעילות הפנאי והבעיותיות שבחסרונה

עבודה מס' 070466

מחיר: 131.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: האם מחסור בפנאי הנגרם משעות עבודה רבות עשוי להשפיע על תחושת הרווחה הפיזית והמנטלית של העובד?

4,593 מילים ,23 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

העבודה עוסקת בהשפעות שיש למחסור בזמן פנאי הנובע משעות עבודה רבות על העובד, כאשר שאלת המחקר היא- האם מחסור בפנאי הנגרם משעות עבודה רבות עשוי להשפיע על תחושת הרווחה הפיזית והמנטלית של העובד? בכדי לענות על שאלה זו החלק הראשון יעסוק בתרומתה הפוטנציאלית של פעילות הפנאי ויראה את ההשפעות החיוביות שיש לה על האדם. שאלת המחקר מחייבת התייחסות גם להשפעות של שעות עבודה רבות על העובד, על מנת להגיע למסקנה מבוססת. זאת מפני שניתן יהיה לטעון כי ההשפעות החיוביות של פעילות הפנאי עשויות להתקבל גם בעת ההימצאות במקום העבודה במשך שעות רבות- על-ידי אינטראקציה חברתית, הגשמה עצמית ותחושת הצלחה למשל. משום כך חלקה השני של העבודה יעסוק בהשפעות של שעות עבודה רבות על העובד.
הפרקים מתבססים על סקירת ממצאיהם של כתבים ומחקרים משני תחומי מחקר שונים, הראשון עוסק בחקר הפנאי והשני בעבודה ובהשפעותיה על העובד. חיבור ממצאים מסוג זה מטרתו להוביל למסקנה אחת מבוססת המעידה על מידת החשיבות, או חוסר החשיבות, של זמן הפנאי בחיינו. מטרתה של המסקנה להגביר את המודעות לבעיות שעשויות להיווצר בעקבות שעות עבודה רבות, בעידן בו מדי שנה במהלך עשרים וחמש השנים האחרונות עולה בהתמדה מספר שעות העבודה הממוצע לשבוע בעולם המתועש (Caruso& Bushnell, 2006, p. 531)

תוכן עניינים:
מבוא
פרק א': ההשפעות החיוביות של זמן הפנאי
פרק ב': ההשפעות השליליות של שעות עבודה ארוכות על העובד
פרק ג': דיון ומסקנות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

ימי עבודה ארוכים מאפשרים למעסיק להאיץ את זמן הייצור, חוסכים ממנו את החיפושים אחר עובדים חדשים, את העלויות הכרוכות בהעסקתם וכן את הכשרתם לעבודה. מן העבר השני, שעות עבודה מרובות מאפשרות לעובדים, בין היתר, לשמור על עבודתם באמצעות הבעת מחויבות למקום עבודה. בנוסף, ישנה עליה בתחרות על משרות וירידה בביטחון התעסוקתי הנובעים מתהליכי גלובליזציה, אשר גורמים להארכת שעות העבודה. (Wharton, 2006, p. 416 Caruso& Bushnell, 2006, p. 531;)

תגים:

פנאי · התמודדות · מצבי משבר · עבודה · קריירה · בריאות נפשית · רווחה · חלוקת זמן · וורקוהוליק · קונפליקט · משפחה · שחיקה · לחץ · שעות נוספות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ההשפעות החיוביות של פעילות הפנאי והבעיותיות שבחסרונה ", סמינריון אודות "ההשפעות החיוביות של פעילות הפנאי והבעיותיות שבחסרונה " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.