היישום אינו מחובר לאינטרנט

שוויון נשים בתעסוקה: מבט על (מאמר הערה)

עבודה מס' 069783

מחיר: 96.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה כללית.

1,923 מילים ,9 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

סקירה כללית בהיבט בינלאומי לגבי תעסוקת נשים בראי סוגיית השוויון, ואפשרויות לגישה נורמטיבית וחברתית. סקירה קצרה ועניינית המביאה את עבודת האו"ם בהתייחס לשוויון נשים וענפי תעסוקתן, כמו גם הכלים לטיפול ולשינוי.

תוכן עניינים:
פתח דבר
המימד הגאוגרפי
הסטטוס כבעיה נשית
נשים ומשפט
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

במאמר הערה זה, הראינו את תמיכתנו לקיום אי השוויון המגדרי בעולם העסקי, כך שמגדר הנשים סובל מפיחות לעומת זה של המגדר הגברי. התפיסות והנורמות שלאורם נתכנסה כל חברה במדינתה עומדות על סף פירוק מרצון למול הפיכת העולם לכפר גלובלי. אפילו וודי אלן, שלמגינת ליבו, גברים הם מצרך נדיר בעבודה, מעיד כי קבוצת הנשים בכללותה האירה עיניו באשר ליכולתן ולטיב עשייתן בשוק. בשל קוצר היריעה, לא פותחו הערותינו למכביר ולא נתעמקנו בשינויים הדמוגרפיים, במעבר מגיאוגרפיה מדינתית לגיאוגרפיה אזורית, בהיבטי חקיקה בהסכמה והתחייבויות הדדיות על בסיס כבוד והכרה בילטרליות. מלבד זאת, כן מצאנו להראות את המעבר הקונספטואלי בין התפיסה הגברית כלפי המגדר הנשי לבין התפיסה החברתית כלפיהן.

תגים:

נשים · עבודה · תעסוקה · משפחה · שיוויון · שוויון · מגדרי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שוויון נשים בתעסוקה: מבט על (מאמר הערה)", סמינריון אודות "שוויון נשים בתעסוקה: מבט על (מאמר הערה)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.