היישום אינו מחובר לאינטרנט

הסדרה "בנות": דימוי הגוף בין המבט הנשי למבט הגברי

עבודה מס' 069899

מחיר: 483.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: עד כמה הסדרה "בנות" בעונתה הראשונה מצליחה להתריס כנגד הדימוי, אם בכלל.

4,461 מילים ,18 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

בספרה "מיתוס היופי" קוראת נעמי וולף ליצירת גל פמיניזם חדש, ולנה דנהאם (Dunham), יוצרת הסדרה "בנות", מרימה את הדגל, ומנסה לעשות זאת. האם באמת היא מצליחה לעשות זאת? האם באמת הסדרה "בנות" כל-כך חתרנית בייצוג הנשי כפי שהיא מתיימרת להיות, או כמו הסדרה סקס והעיר הגדולה בשעתה?
בעבודה זו ברצוני לבחון דרך פריזמת "מיתוס היופי" עד כמה הסדרה בנות בעונתה הראשונה מצליחה להתריס כנגדו, אם בכלל. דרך בחינת הלבוש של הדמויות, בעיקר הדמות הראשית - האנה (המשוחקת ע"י יוצרת הסדרה - לנה דנהאם עצמה), ודרך בחינת ייצוג העירום בסדרה, אני מציגה את האלמנטים החתרניים בסדרה.
כמו-כן אני משתמשת בהשוואה לסדרה סקס והעיר הגדולה, המשמשת כסוג של סדרה מכוננת (שהסדרה בנות מתייחסת אליה הרבה), ואשר מציינת את תחילת הגל השלישי של הפמיניזם (Hunting), כדי להראות עד כמה הסדרה "בנות" לוקחת את החתרנות לדרגה נוספת, והאם היא באמת "הקול של הדור החדש" או רק "קול. של דור".

תוכן עניינים:
מבוא
בנות והעיר הגדולה: ההשראה וההבדלים
ישנן בנות: על הלבוש בסדרה
ילדה-אישה: דמותה של האנה
בעיניים של גבר: המבט הגברי
בלי בגדים - משמעות העירום
סיכום
ביבליוגרפיה ופילמוגרפיה

קטע מהעבודה:

בשנת 1998 עלתה לאוויר ברשתHBO הסדרה סקס והעיר הגדולה, שהייתה מאוד חתרנית לזמנה ויש הטוענים (Hunting) כי הייתה נושאת הבשורה של הגל הפמיניסטי השלישי שנעמי וולף יחלה לו.
15 שנה מאוחר יותר עלתה, גם היא ברשת ,HBO הסדרה שסומנה כיורשת - בנות. לא בכדי הסדרות הללו עלו דווקא ברשת HBO, הממותגת כנושאת הדגל של חדשנות טלוויזיונית, וזוכה לפופולריות בעקבות הפקות של תכניות עם דמויות נשיות ראשיות חזקות ומורכבות (371 Nygaard). בנות, על פניו, לא חורגת מהנוסחה הזאת.

תגים:

girls · לנה דנהאם · פמיניזם · בנות · טלוויזיה · מגדר · דימוי גוף · סדרות · טלביזיה · עירום · נשים · נשיות · יופי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הסדרה "בנות": דימוי הגוף בין המבט הנשי למבט הגברי", סמינריון אודות "הסדרה "בנות": דימוי הגוף בין המבט הנשי למבט הגברי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.