היישום אינו מחובר לאינטרנט

כיצד מוצגים גברים בפרסומות למוצרים בתקשורת בישראל

עבודה מס' 069534

מחיר: 289.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה תיאורטית וניתוח פרסומות שהופיעו בשנת 2009 במגזינים "בלייזר" ו"אוטו" בקטגוריית מוצרי הלבשה.

14,123 מילים ,26 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

עבודה זו עוסקת בדימויי גברים בפרסומות כתובות. כדי להבין טוב יותר את אופן הצגת גברים בפרסומות, בתחילה אציג רקע תיאורטי לנושא הפותח בפרק סוציולוגי על החברה הפטריארכאלית ועל גבריות. על הכוח של אמצעי התקשורת וההשפעה שלהם על החברה, ויכולתם לעצב דעת קהל, ועל אופן הצגת דימויים בפרסומות.
כדי לבחון את שאלת המחקר נדגמו בעבודה זו 16 פרסומות מייצגות שהופיעו בשנת 2009 במגזינים "בלייזר" ו"אוטו" בקטגוריית מוצרי הלבשה. (הפרסומות עצמן אינן כלולות בעבודה)
במהלך ניתוח הפרסומות אבחון את היסודות האידיאולוגיים עליהם נשען התוכן, ונראה האם הדימוי החזותי: תנוחת הגוף של הדמויות, הבעות הפנים, פרצופים, זוויות הצילום, צבעים, ואף המלל המופיע בפרסומת מעביר תמונת עולם אידיאולוגית, ואך הוא מכוון אותנו למשמעות מועדפת.
לצורך זאת דגמתי 16 פרסומות למוצרי אופנה בהן מוצגים גברים. בהתאם למחקר של בארת (1977) אבדוק מהם הקונוטציות העולות מהפרטים המופיעים בפרסומות, והאם המסר המילולי משלים את התמונה או שהוא תופס מקום דומיננטי יותר, ואיזה מסר יוצר הצרוף של כול המשמעויות ביחד: גם דמות הגבר, גם המלל והשילוב שהם מבקשים להעביר.

תוכן העניינים:
הקדמה
1. סקירת ספרות
א. גבריות ומעמד הגבר
מגדר
פמיניזם
ב. תקשורת וחברה
גבריות בתקשורת
סרטים בתקשורת
התפתחות האופנה והבדלי המינים
דימויים בתקשורת
ג. פרסומות
מהי פרסומת
סטריאוטיפים מיניים
הפרסומות בישראל
2. שאלת המחקר
ריכוז נתוני פרסומת ממגזינים לגברים בשנת 2009
3. הצגת הממצאים
הצגת וניתוח הפרסומות
הממצאים

סיכום ודיון
רשימה ביבליוגרפית

הערת מערכת: הפרסומות עצמן אינן כלולות בעבודה.

קטע מהעבודה:

פמיניזם - שוויון בין נשים וגברים. הפעילות הפמיניסטית קוראת תיגר על מוסכמות חברתיות ביחס למקומן של הנשים בחברה. שורשי המהפכה הפמיניסטית נעוצים הן במאבקים של השחורים לזכויות אדם והן במרד הסטודנטים באוניברסיטאות אמריקאיות. הקהילה הפמיניסטית גדלה במשך השנים וממשיכה לרקום ארגונים חדשים ולהשפיע על החברה (חנה ספרן 2002).

תגים:

דימויים · סטריאוטיפ · דעות קדומות · נשים · גברים · סקסיזם · פמיניזם · תקשורת · פרסום · מגדר · גבריות ותקשורת · פרסומות בישראל

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "כיצד מוצגים גברים בפרסומות למוצרים בתקשורת בישראל", סמינריון אודות "כיצד מוצגים גברים בפרסומות למוצרים בתקשורת בישראל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.