היישום אינו מחובר לאינטרנט

אסטרטגיה עסקית - ניתוח אסטרטגי

עבודה מס' 068319

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח אסטרטגי לחברת "whole foods"

7,418 מילים ,2009

תקציר העבודה:

מטרת עבודה זו היא ליישם את המודלים והכלים שנלמדו במסגרת קורס יסודות האסטרטגיה העסקית. את הניתוח ביצענו על האירוע של רשת Whole foods market.
רשת זו היא הרשת הקמעונאית הגדולה ביותר של הסופרמרקטים למוצרים טבעיים ואורגניים, בעלת 140 חנויות ברחבי ארה"ב וקנדה. מיסד החברה והמנכ"ל הוא ג'ון מקי.
הרשת קיימת 29 שנים והינה רשת רווחית בעלת פלח שוק משמעותי ביותר.

בפרק האחרון של העבודה נציג את מסקנותינו והמלצותינו כיצד אנו ממליצים לעקוב אחרי המשך התפתחותה של החברה ועמידה במטרת העל גם בהמשך.

העבדוה כוללת את כל המודלים הרלוונטיים בניתוח החברה הבינלאומית- חזון וייעוד, מטרות, ניתוח בעלי עניין, SWOT, פורטר, מחזור חיי הענף, קבוצות אסטרטגיות, תחזית פיננסית, שרשרת הערך ומודל פישבין לניתוח חלופות אסטרטגיות.

תוכן עניינים:
מבוא
חזון וייעוד עסקי
מטרות על
ניתוח בעלי עניין
ניתוח סביבה חיצונית רחוקה
ניתוח סביבה חיצונית קרובה
ניתוח סביבה פנימית
דיון בחלופות אסטרטגיות
בניית אסטרטגיית על עתידית
בקרה והערכה

קטע מהעבודה:

בעלי העניין בפירמה הם כל מי שמושפע מפעילות ויש להם עניין בהצלחת או בכישלון הפירמה. את בעלי העניין ניתן לחלק ל-2 קבוצות עיקריות: בעלי עניין חיצוניים ופנימיים.
לעיתים לבעלי העניין השונים יכולים להיות אינטרסים סותרים ובמידה והפירמה רוצה לרצות חלק מבעלי העניין שלה למשל את בעלי המנויות והלקוחות זה יכול ליצור ניגוד אינטרסים בבואנו לנקוט בפועלות שונות.
לשם כך יש צורך להיות מודעים לאינטרסים השונים ולקבוע סולם עדיפויות בין בעלי העניין.
בעלי העניין של הולפודס וניגודי האינטרסים הנובעים מכל בעל עניין:

תגים:

אסטרטגיה · חזון וייעוד · מטרות · SWOT · פורטר · מחזור חיי הענף · תחזית פיננסית · שרשרת הערך · מודל פישביין

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיה עסקית - ניתוח אסטרטגי", סמינריון אודות "אסטרטגיה עסקית - ניתוח אסטרטגי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.