היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח אירוע "cisco systems" - ניתוח אסטרטגי של חברת סיסקו

עבודה מס' 069950

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הפעילות האסטרטגית, מיזוגים ורכישות שנעשו במהלך השנים תוך דגש על האסטרטגיה התחרותית והעסקית של חברת סיסקו.

3,248 מילים ,2014

תקציר העבודה:

העבודה כוללת סקירה מקיפה של פעילות החברה בעבר ובהווה תוך ניתוח האסטרטגיות השונות
חזון, יעוד החברה, מטרת העל, יעדים לטווח ארוך/ קצר, ניתוח בעלי עניין, ניתוח סביבת המאקרו, ניתוח SWOT, מודל 5 הכוחות של פורטר, מודל שרשרת הערך, מודל 7 מימדי תרבות ארגונית, אסטרטגיות תחרותיות, מודל פישביין לבחירת אסטרטגיה, אסטרטגיות צמיחה - מודל אנסוף, אופן היישום, אסטרטגיית העל הנבחרת, אסטרטגיה פונקציונאלית, מיסוד האסטרטגיה, שינויים מוצעים בתרבות הארגונית, בקרה והערכה.

קטע מהעבודה:

חזון- להיות החברה המובילה בשוק ה- networking, (על פי החברה- לשנות את הדרך בה אנו עובדים, חיים, משחקים ולומדים).
ייעוד החברה
לעצב את עתיד האינטרנט ע"י יצירת ערך והזדמנות חסרת תקדים עבור- לקוחות, עובדים, משקיעים ושותפים
גישת המוצר- one stop shop- פיתוח מרבית המוצרים ורכישה של מוצרים נוספים (על פי אסטרטגיה מכוונת) במטרה לספק ללקוח את כל צרכיו בנושא networking.

תגים:

תכנון אסטרטגי · תכנון אסטרטגיה · מיזוגים ורכישות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח אירוע "cisco systems" - ניתוח אסטרטגי של חברת סיסקו", סמינריון אודות "ניתוח אירוע "cisco systems" - ניתוח אסטרטגי של חברת סיסקו" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.