היישום אינו מחובר לאינטרנט

בנית תכנית עסקית עבור חברת שירותי מזון

עבודה מס' 067540

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח חברת שירותי מזון וקייטרינג היפותטית אשר תספק שירותי הסעדה.

1,585 מילים ,2006

תקציר העבודה:

כידוע, שוק המסעדנות הינו אחד השווקים הרווחים ביותר בעולם כולו. רק בארצות הברית לבדה השוק מגלגל כ-500 מילארד דולר בשנה. ואולם, פתיחת מסעדה חדשה טומנת בחובה סיכון לא מבוטל עבור היזם, שכן קשה מאד (ואף בלתי אפשרי) לחזות את ההצלחה בענף לא צפוי זה. כך למשל, מיתון עמוק, מצב בטחוני רעוע (במיוחד במדינה "בעייתית" כמו ישראל), טעם לקוחות משתנה, אופנה קולינרית זמנית וכיוצ"ב יכולים לפגוע קשות בכל עסק ואף לגרום לו לתוצאות הרסניות, עד כדי סגירתו.
הלכה למעשה, מדובר בשוק היסטורי אשר בו החדשנות והיצירתיות הן המפתח להצלחה ועל כל חברה לשירותי מזון והסעדה לחדש באופן מתמיד את התפריט ולהכניס מנות חדשות נעשה חדשות לבקרים. כמו כן, בשנים האחרונות התרחשו שינויים דרסטיים בשוק האוכל (במיוחד עקב ניסיון התאמתו לעידן האינטרנט - חברות רבות מתבססות על משלוחים דרך מדיה זו), ועל מנת לחדור לשוק תחרותי זה על כל חברה חדשה באשר היא למצב עצמה מבחינה ניהולית, ארגונית ואסטרטגית על מנת לתפוס פלח שוק.

בעבודה קצרה זו ננתח חברת שירותי מזון וקייטרינג היפותטית אשר תספק שירותי הסעדה. נכנה חברה זו בשם "פודי שירותי מזון בע"מ" (להלן: "פודי").

תוכן העניינים:
א. מבוא (כולל אבני יסוד והנחת עבודה)
ב. ניתוח ארגוני של החברה
ג. תמהיל מוצרים
ד. אסטרטגיות הגנה והתקפה
ה. שיטות המחרה
ו. צינורות הפצה

קטע מהעבודה:

הוחלט שהסניף החדש של פודי ייפתח באזור הבורסה ברמת גן, אזור אשר הינו מוקד לפעילות עסקית וכלכלית מפאת היותם של משרדים רבים (עו"ד, רו"ח) בסביבה גיאוגרפית זו. בשלב ראשוני פודי לא תפתח סניף נוסף אשר ישמש כבסיס שילוח בלבד, הכולל מטבח מלא ושירות שליחים, אלא המורה היא שבשלב מאוחר יותר, עת פודי תצליח להחזיר את השקעתה הבסיסית וליצור קהל לקוחות על בסיס קבוע ולמתג עצמה, יבוצע התהליך. כמו כן, ייתכן ובשלב מאוחר יותר, באם כל התחזיות האופטימיות של החברה יתגשמו, תפתח פודי סניף מיוחד אשר יספק ייעוץ והכוונה ליזמים פוטנציאליים חדשים בנושא של ברים, מסעדות, בתי קפה וכיו"ב , אשר יוכלו אף להיות זכיינים של המותג של החברה.

תגים:

מסעדה · מסעדנות · הסעדה · שירותי מזון · חברה פודי שיווק · מנהל עסקים · ניהול · תכנית עסקית · התנהגות ארגונית · תמהיל מוצרים · הפצה · המחר · ה מודל כלכלי · אסטרטגיה · אסטרטגיה עסקית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בנית תכנית עסקית עבור חברת שירותי מזון ", סמינריון אודות "בנית תכנית עסקית עבור חברת שירותי מזון " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.