היישום אינו מחובר לאינטרנט

תכנית עסקית לחברה "בעל לשעה"

עבודה מס' 066201

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תכנית יזמית תמציתית לחברת שיפוצים.

1,987 מילים ,2006

תקציר העבודה:

חברת "בעל לשעה", תתחיל את דרכה בסוף דצמבר 2006 כספקית שירות בתחום שיפוצים ותיקונים ביתיים ומשרדיים. החברה תוקם באזור הדרום, מתן השירות של החברה יהיה באזורים שהם ב"ש, אשדוד, אשקלון, ת"א וכל הסביבה.החברה תעניק לקהל היעד שלה שירות באיכות גבוהה כך שהלקוח יהיה מרוצה על מנת שמספר הלקוחות יגדל באופן מהיר ובהתמדה.

ההזדמנות העסקית
אין ספק שענף השיפוצים והתיקונים תופס מקום חשוב בחברה הישראלית. מדי שנה משופצות בארץ כ-140 אלף דירות מתוכן כמעט 20% דירות חדשות שנקנו מהקבלן. עם העלייה במודעות לעיצוב וחדשנות, רוכשי דירות רבים מוכנים להשקיע סכום כסף נוסף, כדי להתאים את הדירה לצרכיהם. ובנוגע לדירות הישנות החברה תטפל בנושאים הקשורים לתיקונים קטנים כגון החלפת מערכת חשמל, צנרת, תיקון רהיטים וכד'.
למרות מספר רב של מתחרים שקיימים בתחום השיפוצים והתיקונים, היתרון של החברה שלנו הוא שהיא מאחדת סוגים רבים של שירותים- כל מה שקשור לתחזוקת הדירה.

החזון
חדירה לשוק הישראלי בהצלחה ולהוביל בתחום השיפוצים והתיקונים באזורי הדרום.

תוכן העניינים:
1. תמצית מנהלים
2. החברה
3. השוק
4. אסטרטגיה שיווקית
5. תחזית פיננסית

קטע מהעבודה:

תיאור היזמות
החברה תוקם באזור הדרום (בקרית-גת) ואזורי מתן השירות שלה יהיו ב"ש, אשדוד, אשקלון, ת"א וכל הסביבה. החברה תוקם בסוף דצמבר 2006.

יתרונות המיקום של החברה
* ישנה נגישות לכל אזורי מתן השירות.
* מחיר שכירות מבנה זול יותר.
* קריית- גת עיר פיתוח שסביבה נפתחים מפעלים חדשים ונבנים בנייני מגורים רבים.
* בדרום קיים מספר רב של מובטלים והחברה תוכל להעסיק אנשים שמתמחים במקצועות הנחוצים לחברה.

תגים:

יזמות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תכנית עסקית לחברה "בעל לשעה"", סמינריון אודות "תכנית עסקית לחברה "בעל לשעה"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.