היישום אינו מחובר לאינטרנט

תכנית עסקית למוצר בתחום מוצרי הילדים

עבודה מס' 066830

מחיר: 604.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: התכנית בוחנת את ההיתכנות הכלכלית, השיווקית והעסקית לייצור, שיווק ומכירה של מוצר לשוק מוצרי הילדים בישראל.

4,893 מילים ,5 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

תכנית עסקית זו נועדה לבחון את ההיתכנות הכלכלית, השיווקית והעסקית לייצור, שיווק ומכירה של מוצר לשוק מוצרי הילדים בישראל.
התכנית מפרטת את שוק מוצרי הילדים בארץ ובעולם, את עולמם הצרכני של הילדים וההזדמנויות העסקיות בתחום זה; את המתחרים הפועלים כיום בשוק והמוצרים הקיימים לקהל היעד הרלוונטי; את תחזית המכירות למוצר; את ההיתכנות הפיננסית ויעדי הרווח וההפסד; את תכניות השיווק למוצר ומה נעשה עד כה ע"מ לחשוף אותו לשוק ולבסוף מפרטת את היעדים למימוש בטווח של שלוש השנים הקרובות.

תמצית תיאור המוצר
"גובלי" הוא מושב הגבהה המיועד לילדים בגילאי 3-7 שנים. המוצר עוצב כדי לשמש פתרון לילדים שרוצים לשבת בנוחות ליד אותו שולחן המבוגרים. המוצר מיוצר ומשווק בסטנדרטים הפונים לילדים עובדה המייחדת אותו מול מוצרים דומים ומתחרים בשוק.
"גובלי" משלב שלושה פתרונות במוצר אחד - גם מתנה לילד, גם מתן מענה מעשי לצורך אמיתי וגם אביזר מעוצב לבית.

תוכן העניינים:
1. תקציר מנהלים
2. סקירה ספרותית
3. ההזדמנות העסקית
4. תיאור המוצר
5. התוכנית השיווקית
6. התוכנית הפיננסית
7. היבטים משפטיים
8. דגשים במוצר
9. אסטרטגיית החדרת המוצר
10. יעדים
11. סיכום
12. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

שוק מוצרי הילדים בישראל, מגלגל באופן ישיר 500 מיליון דולר ואחראי להוצאה עקיפה של מיליארד דולר נוספים מדי שנה. אוכלוסייה מיוחדת זו, מאופיינת בקצב שינוי מהיר בהרבה מזה של המבוגרים וכן יכולת כניסה גבוהה יותר לטכנולוגיה, מוצרים חדשים וגימיקים. בישראל קיימת תאוצת ילודה עולה ונכון ל-2007, שיעור הילדים עד גיל 14 בישראל עמד על 29%, כך שלפנינו ענף בעל רווחיות עולה וכן קצב גידול מתמיד של קהל היעד.

תגים:

יזמות · חדירה לשוק · תכנית פיננסית · תכנית סיווקית · פרסום · יחסי ציבור · מוצרי ילדים · שיווק לילדים · הזדמנות עסקית · מיצוב המוצר · מותג · מחזור מכירות · ניתוח סיכונים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תכנית עסקית למוצר בתחום מוצרי הילדים", סמינריון אודות "תכנית עסקית למוצר בתחום מוצרי הילדים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.