היישום אינו מחובר לאינטרנט

הטמעת מערכות CRM והשפעתן על הערך העסקי

עבודה מס' 067408

מחיר: 228.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת השלבים והגורמים הרלוונטיים להצלחה של הטמעת מערכת CRM.

4,304 מילים ,18 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

המהפכה התעשייתית והייצור ההמוני שבא בעקבותיה הביאו לניתוק הקשר האישי וההיכרות שבין היצרן או המשווק לבין הצרכן הסופי, ולמגמות ייצור ושיווק הפונות לכלל השוק או לכל היותר לשווקים מתוחמים.
התחרות הגוברת, ההתפתחות הטכנולוגית ובפרט מהפכת האינטרנט, הביאו את תפיסת ה-CRM המנסה ליצור היכרות מלאכותית בין הארגון ללקוח (Chen and Popovich, 2003), תוך העזרות במערכות מידע מתקדמות המאפשרות לאורגנים השונים בארגון לשתף ביניהם את פרטי ההיכרות שצברו ביחס לכל לקוח, וכתוצאה מכך מאפשרות לשפר את השרות ללקוח, את נאמנות הלקוח לארגון, את הקשר השיווקי שבין הארגון ללקוח, ובסופו של יום לשפר את רווחיות הארגון ואת תחרותיותו.
למרות הקונצנזוס הקיים בדבר חשיבותן של מערכות CRM להצלחתם של ארגונים עסקיים (Bohling et al, 2006), מתברר כי ניסיונות רבים בתחום זה הסתיימו בכישלון חלקי או מוחלט (Johnson, 2004). בעבודה זו סקרנו את השלבים ואת הגורמים הרלוונטיים להצלחה של הטמעת מערכת CRM, תוך התמקדות בהבנה שמערכת CRM אינה רק כלי טכנולוגי אלא ביטוי לתפיסה שיווקית שונה לחלוטין.

תוכן העניינים:
תקציר
מבוא - מערכות CRM והניסיון בהטמעתן
פרק 1 - תכנון מוקדם והערכה
פרק 2 - יעדי ההטמעה של CRM
פרק 3 - גורמים בהטמעת CRM
סיכום
הצעות להמשך מחקר
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

העצה הותיקה "סוף מעשה במחשבה תחילה" נכונה גם בהטמעה של CRM. תכנון נכון הכולל הבנה מלאה של השפעת ההתמקדות בלקוח על התהליכים בארגון, הצבת יעדים ברי מדידה והערכה מושכלת של תוצאות התהליך, ישפר במידה רבה את סיכויי ההצלחה של המערכת המוטמעת.
בין המשימות הנדרשות לפני הטמעת מערכת CRM - יש לבחון את צרכי הארגון, לזהות את הבעיות הקיימות ולהחליט על דרך הפתרון הרצויה, לתאם עמדות עם צוות הארגון ועם לקוחותיו, לגבש דפוסי פעולה ממוקדי-לקוח, לעודד את התקשורת בין המחלקות בארגון ולהמריץ שיתוף פעולה ביניהן, למנות אחראי לנושא ניהול קשרי הלקוחות, ורק אז למצוא את היישום הטכנולוגי הנדרש לשם כך (Xu, Yen et al, 2002).

תגים:

מערכות · CRM · מערכת · הטמעה · ניהול · קשרי · לקוחות · השפעה · ערך · עסקי · CRM · Customer · Relationship · Management · ארגון · כישלון · כישלונות · הצלחות · הצלחה · ROI

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הטמעת מערכות CRM והשפעתן על הערך העסקי", סמינריון אודות "הטמעת מערכות CRM והשפעתן על הערך העסקי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.