היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפעת מערכת CRM על הגברת הרווחיות של סוכנות ביטוח

עבודה מס' 068564

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת היתרונות בהכנסת מערכת CRM לסוכנות ביטוח.

5,340 מילים ,12 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

בשנים האחרונות יותר ויותר חברות מבינות את הצורך במערכת CRM לניהול קשרי הלקוחות המכירות והשיווק שלהן. שוק ה CRM נמצא בקצב הצמיחה הגדול ביותר מכלל המערכות הארגוניות.
למרות זאת, עם היתרונות הרבים שיש בהכנסת מערכת CRM לארגון,ישנם גם מקרים רבים של כישלונות ואף של הפסדים עקב אי הצלחת פרויקט CRM בחברות.

לכן, נראה לי חשוב לבחון את כדאיות הטמעת מערכות CRM בארגון, כיצד היא יכולה להשפיע על אסטרטגית הייעול והצמיחה של הארגון, תוך כדי התמקדות בגורמים המרכזיים המשפיעים על הצלחת הטמעת מערכת זו בארגון.

בעבודה זו אבחן את השפעת מערכת CRM על הגברת הרווחיות של חברת "גל סוכנות לביטוח" אראה כיצד הטמעת המערכת מביאה לשיפור ניכר, בהגברת המכירות, קיצור וייעול זמן ביצוע התהליכים העסקיים, ואף עוזרת בשמירה על הלקוחות.
העבודה בנויה מרקע תיאורטי ובו תקציר על ענף הביטוח, רקע על ג' סוכנות לביטוח, רקע וסקירת מאמרים על CRM ו- BI ובחינת התועלות ממערכות אלו. לאחר מכן בחינת התהליך העסקי בחברה כפי שהוא לפני הטמעת המערכת, בחינת התהליך העסקי לאחר הטמעת מערכת ובחינתו ע"י מודל שרשרת הערך ובדיקת שאלת המחקר -כיצד משפיעה מערכת CRM על רווחיות החברה.

תוכן עניינים:
1. מבוא

חלק ראשון
2. רקע תיאורטי
2.1 מהו ביטוח
2.1.1 מבט כללי על שוק הביטוח בישראל
2.2 רקע על חברת "גל סוכנות לביטוח"
3. מה זה CRM?
3.1 גורמים המשפיעים על הטמעה מוצלחת של CRM
4. נושא משיק ל CRM-BI

חלק שני
5. תהליכים עסקיים בחברה
5.1 הצגת וניתוח תהליך חידוש ביטוח כפי שמתבצע ללא CRM
6. השערת המחקר
7. ראיון עם המנכ"ל

חלק שלישי
8. הצגת תהליך חידושי הביטוח לאחר הטמעת CRM
9. ניתוח התוצאות על פי מודל שרשרת הערך
10. תועלות מן המחקר
11. רשימה ביבליוגרפית

קטע מהעבודה:

כפי שנכתב קודם לכן, BI הוא ביצוע ניתוח ומחקר במידע שכבר קיים בארגון ולכן, יש צורך במאגר מידע ארגוני גדול ככל האפשר ממנו נוציא את המידע לצורך הניתוח. בזכות מערכת ה CRM אנו למעשה בונים עם הזמן מאגר מידע הכולל מידע על סוגי הלקוחות השונים, סוגי רכישות, מוצרים מועדפים על לקוחות, מס' תלונות לקוח וכולי. בעזרת BI יהיה ניתן להפוך את המידע אשר במאגרים לידע. ניתוח סוגי הלקוחות וכמות הקניות שלהם יוכל לעזור לנו לבצע דירוג של לקוחות, וע"י כך נוכל לדעת מיהם הלקוחות האיכותיים של העסק אשר כדאי לנו להשקיע בהם יותר זמן ומאמץ. כמו כן נוכל לחזות התנהגויות קנייה עתידיות ולכוון את השיווק שלנו לכיוון זה.

תגים:

CRM · מערכות מידע · בינה עסקית · שרשרת הערך · קשרי לקוחות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת מערכת CRM על הגברת הרווחיות של סוכנות ביטוח", סמינריון אודות "השפעת מערכת CRM על הגברת הרווחיות של סוכנות ביטוח" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.