היישום אינו מחובר לאינטרנט

מערכות מידע ניהוליות - הצגת מערכת CRM

עבודה מס' 066969

מחיר: 271.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: מרכיבי מערכת CRM יתרונותיה והציפיות ממערכת זו, תוך התייחסות ליישום המערכת והטמעתה בחברה T.T.I.

4,185 מילים ,6 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

CRM - היא מערכת ממוחשבת לניהול קשרי לקוחות, שתפקידה לרכז את כל המידע הקיים לגבי לקוח קיים ולאפשר לנציגי החברה הבאים בקשר עם הלקוחות ולכל הגופים בחברה המתממשקים למידע הנצבר במערכת לתפקד טוב יותר, על סמך מידע זמין ועדכני בכל עת. התפיסה המנחה ב-CRM היא העמדת הלקוח במרכז. מדובר באסטרטגיה עסקית לבחירת ניהול לקוחות בכדי להגדיל את שווים לחברה בטווח הרחוק, יצירת יתרון תחרותי באמצעות מקסום רווחי החברה, הקמת מרכזי טיפול בלקוח ובבעיותיו, הצפת צרכי לקוח ומגמות בשוק, ריכוז נתונים על כל הממשק לקוח-חברה, ניהול הידע בחברה בתוך החברה ועם הלקוחות של החברה וכמובן העלאת רמת שביעות רצון הלקוח. אם עד כה הארגון התמקד בניהול המוצרים שלו, הרי מעתה ועל פי תפיסת ה-CRM הארגון יתמקד בעיקר בלקוחותיו ולא רק זה, אלא יתמקד בניהול הקשרים והיחסים עם הלקוחות, יבצע אבחנה בין לקוחות ויבדוק היכן כדאי להשקיע משאבים ניהוליים בפעילותו מול הלקוחות. המערכת מנהלת את כל האינטראקציות על סוגיהן עם הלקוח, במטרה להרחיב את בסיס הלקוחות על ידי השגת לקוחות חדשים ומתן שירות יעיל ללקוחות הקיימים.
CRM דורשת פילוסופיה ותרבות עסקים ממוקדות צרכנים בכדי לתמוך בשיווק יעיל, מכירות, טיפול בבעיות לקוח (הן Post Sale והן טיפול בבעיות במרכז סיוע ללקוחות) ותהליכי שירות. אפליקציות CRM יכולות לאפשר ניהול יחסי לקוחות יעילים בתנאי שלחברה יש את המנהיגות, האסטרטגיה והתרבות המתאימה. CRM אינה מערכת המהווה פתרון טכנולוגי בלבד אלא מערכת המחייבת תפיסת עולם שונה. מדובר בפתרון הכולל שילוב של טכנולוגיה עם התייחסות ממוקדת ומכוונת של עובדי החברה ללקוח הבודד. מדובר על שינוי תפיסתי וארגוני ולא רק החצנת מסרים ללקוחות והזמנתם לחזות בפניה החדשות של החברה, יש צורך בשינוי יסודי של כל עובדי ומנהלי החברה לכל לקוח ולקוח.
מטרת האסטרטגיה זוהי מערכת כוללת של שיווק, מכירות ושירות אך מחייבת שיתוף פעולה עם מערכות וגופים אחרים בחברה כמו מערכות פיננסיות, תפעוליות וניהוליות, לצורך סיפוק צרכי הלקוחות, הפעלת המערכת והפעלת בקרה על המערכת.
ה-CRM הנו נושא מדובר בשוק העסקי בשנים האחרונות, מדובר של שוק של כ- 25 מיליארד דולר בשנה ועל קצב גידול של כ- % 30-25 בשנים הקרובות.

בחלקה הראשון של העבודה זו נתייחס למרכיבי המערכת וליתרונותיה, נסקור את שוק ה-CRM והציפיות מהמערכת. בחלקה השני של העבודה נתייחס ליישום המערכת והטמעתה בחברת T.T.I.

תוכן עניינים:
מבוא - מהי CRM, הגדרה ותפיסת יסוד

חלק א'
סיווג מערכות מידע - חלוקה פונקציונאלית
שוק ה-CRM
ציפיות ושיקולים למערכת CRM
יישום CRM
מודולים עיקריים ליישום CRM

חלק ב'
חברת T.T.I:
רקע - החברה והענף
מדוע יש מקום למערכת בחברה
מבנה המערכת בחברה ואופן ההטמעה
בעיות שהתעוררו בזמן ההטמעה
השפעת המערכת על החברה והמבנה הארגוני

סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

שוק ה-CRM הנו נושא מדובר בשוק העסקי בשנים האחרונות, מדובר על שוק של כ- 25 מיליארד דולר בשנה ועל קצב גידול של כ- % 30-25 בשנים הקרובות. השימוש נפוץ בחברות הטלקום וחברות הפיננסים והתרופות.
הספקית הגדולה ביותר בשוק היא Siebel.com. חברה נוספת היא Salesforce.com שהייתה הראשונה שהכניסה CRM דהיינו CRM מבוסס Web. חברות נוספות השולטות על נתח שוק קטן יותר הן PeapleSoft.com ו-Vignette.com ,Oracle.com, ,Sap.com כ- 54% מהשוק נמצא בידי חברות קטנות.
Forrester, אחת החברות האנלסטיות המובילות, סקרה 111 חברות גדולות בצפון אמריקה. הסקר הראה כי 75% ממישמי ה-CRM מאוד מרוצים או מרוצים במידה ניכרת מהשימוש במערכת.
משתמשים רבים דיווחו על שימוש מועט במערכת.

תגים:

CRM · מערכות · מידע · ניהוליות · דרך · הטמעת · מערוכת · מידע

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מערכות מידע ניהוליות - הצגת מערכת CRM", סמינריון אודות "מערכות מידע ניהוליות - הצגת מערכת CRM" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.