היישום אינו מחובר לאינטרנט

מערכת מידע ככלי ניהולי

עבודה מס' 050262

מחיר: 107.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת מערכת המידע בחברה העוסקת בבע"ח, תוך התייחסות לשלושה בעלי תפקידים ובחינת ההכנסה של מערכת מידע לחברה.

1,159 מילים ,2000

תקציר העבודה:

עבודה זו בודקת הכנסה של מערכת מידע לחברת "ממלכת החיות" תוך התייחסות לשלושה בעלי תפקידים: סגן מנהל הכספים, מנהל המחסן והמנכ"ל.

מנהל הכספים:
המידע אשר דרוש למנהל הכספים לצורך תפקידו אמור לאפשר לו לשלוט בהוצאותיה ובהכנסותיה של החברה ובאמצעות זאת לדעת היכן לקצץ, היכן להשקיע, איזו מחלקה היא רווחית יותר וכדומה. המידע אשר דרוש למנהל הכספים לצורך תפקידו ענינו בעובדים, ספקים, לקוחות, הוצאות\עלויות, מכירות וכד'.

מנהל המחסן:
המידע הדרוש למנהל המחסן אמור לאפשר לו לשלוט ביתר קפדנות במלאי הנמצא ה/במחסן, בצורך ברכישות או בנתונים בדבר עודפים וכן לשלוט ביתר יעילות במיקום בעלי החיים ו\או המוצרים השונים על מנת לאתר על האיתור, למנוע אבידות ולניצול מקסימלי של השטח.

מנכ"ל:
המידע הדרוש למנכ"ל אמור ליתן לו תמונת מצב מעודכנת בדבר כל המחלקות של החברה בדבר מכירות, הוצאות, עלויות עובדים ועלויות אחרות, בעיות גבייה וכד' וזאת לצורך בקרה, שליטה ותיכנון אסטרטגי. לפיכך, המידע אשר יופק יהא חייב להתבסס על נתונים אשר עובדו קודם לכן לצורך הפקת המידע הדרוש לכפופים
למנכ"ל, היינו המידע של הכפופים למנכ"ל מהווה נתונים מעובדים לצורך הפקת המידע הדרוש למנכ"ל.

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מערכת מידע ככלי ניהולי", סמינריון אודות "מערכת מידע ככלי ניהולי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.