היישום אינו מחובר לאינטרנט

מערכת מידע CRM בחברת 'הדקה ה-90'

עבודה מס' 065432

מחיר: 361.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בצגת החשיבות והשימוש בטכנולוגיית מידע ובמערכות מידע בתעשיית התיירות, ובחינת בעיות בניהול מידע בארגון קיים בניסיון לייעל את פעילותו.

3,427 מילים ,10 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

בעולם מתחוללים שינויים טכנולוגיים בקצב מסחרר, בני האדם נוטים להתרגל בקלות לתמורות שונות בחייהם. פעולות רבות בחיי היומיום של האדם מתבצעות כיום בצורה יעילה ומהירה יותר מבעבר, זאת תוך שימוש נרחב בטכנולוגיית מידע ובמערכות המבוססות על טכנולוגיה זו.
"המידע בימינו הפך למשאב חיוני לתפעול ולניהול יעילים של עסק, ממש כמו יתר המשאבים המוחשיים והמוכרים, כגון: אנרגיה, משאבי אנוש, הון, חומרים, ציוד וכדומה. לכן, שימוש מושכל במערכות המידע עשוי להועיל ולשפר מגוון רחב של פעילויות" (נוימן וצבירן, 2001 עמוד 12).
קיימות מספר מגמות או השפעות בסביבה העסקית אשר הובילו לחשיבות נושא טכנולוגיית המידע:
* עליית חשיבות המידע, כנכס וכמשאב ארגוני במקום גורמי ייצור אחרים מתחום הכלכלה.
* מחשוב של תהליכים עסקיים ויישום מערכות וטכנולוגיות מידע לתמיכה באסטרטגיה עסקית.
* תחרות קשה וסביבה עסקית שכמעט ולא ניתנת לחיזוי.
* תביעה בלתי פוסקת מצד הלקוחות לחדשנות.
* ביזור של הארגון ומעבר ליחידות עבודה קטנות.
* הצורך בשיפור תהליכים וביצועים למען הגדלת רווחים.
בעבודה זו בחרתי לסקור את נושא מערכות המידע לניהול קשרי לקוחות (CRM) ולבחון הטמעתה של מערכת מסוג זה במקום עבודתי, סוכנות הנסיעות "הדקה ה-90". העבודה תתבצע בשני חלקים, כאשר כל חלק יכלול שלושה שלבים. בחלק הראשון יוצג רקע למערכות מידע בארגונים, יובהר הצורך הארגוני בשילוב של מערכות וכמו כן, תיבחן משמעותה של מערכת CRM. בחלקה השני של העבודה, נכיר את חברת "הדקה ה-90" מקרוב, נעמוד על בעיותיה ונראה כיצד הטמעת מערכת מידע מסוג CRM תורמת לשיפור במצב החברה.

מטרת עבודה זו היא לסקור ולבחון נושא נבחר מתחום מערכות המידע ולהציג הבנה של יכולות ויתרונות טכנולוגיית המידע במקום העבודה, זאת באמצעות יישומים ספציפיים בארגון נבחר מענף התיירות.

תוכן עניינים:
מבוא
חלק א: מערכת מידע מסוג CRM
פרק 1: מערכות מידע בארגון
פרק 2: הצורך הארגוני בשילוב מערכות המידע
פרק 3: CRM - תפיסה ארגונית ומערכת מידע

חלק ב: הטמעת מערכת CRM בחברת "הדקה ה-90"
פרק 1: אודות חברת "הדקה ה-90"
פרק 2: תיאור הבעיה והצורך בשינוי
פרק 3: הטמעת מערכת Follow Up CRM - תועלת ופתרונות

סיכום
רשימה ביבליוגרפית
נספחים

קטע מהעבודה:

מערכות מידע מסוגים שונים קיימות כמעט בכל ארגון, הנתונים נאספים מתוך הארגון וממקורות חיצוניים. בימינו כ- 70% מפעילות הארגונים ומהפעילויות של בעלי תפקידים בארגון קשורים במישרין או בעקיפין במידע.
לדעתם של Laudon & Laudon (2000) כיום כבר ידוע וברור בעולם העסקים שהבנת מערכות המידע היא הכרחית למנהלים, מפני שרוב הארגונים זקוקים למערכות מידע על מנת לשרוד ולהצליח.

תגים:

מידע · קלט · פלט · צורך · ארגוני

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מערכת מידע CRM בחברת 'הדקה ה-90'", סמינריון אודות "מערכת מידע CRM בחברת 'הדקה ה-90'" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.