היישום אינו מחובר לאינטרנט

קונפליקט ותתי קבוצות

עבודה מס' 067310

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח אירועים בקבוצת סטודנטים.

2,879 מילים ,5 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

העבודה תתמקד בנושא הקונפליקט ותתי קבוצות. שורשיו של נושא זה, נעוצים במקורם בתחילת המפגשים של הקבוצה בסמסטר א' והבנתו מצריכה לדעתי, התבוננות באירועים שהתרחשו בסמסטר זה ואשר היו לו השלכות לאורך המפגשים של הקבוצה במהלך כל השנה. לפיכך, למרות שאחת הדרישות בעבודה זאת הייתה להסתמך ולצטט מהתצפיות שנעשו במפגשי הקבוצה בסמסטר ב', קבוצה זאת, והאינטראקציות בתוכה לא נוצרו במהלך סמסטר ב' בלבד.
הקבוצה כפי שבאה לידי ביטוי בסוף שנת הלימודים תשס"ו, החלה במפגשים הראשונים שנערכו בסמסטר א'. לפיכך, אנסה להסתמך על זכרוני לגביי התהליכים והאינטראקציות הקבוצתיות מסמסטר א' בשאיפה להיות נאמנה ואובייקטיבית עד כמה שאפשר לאירועים שקרו.
ניתוח האירועים בעבודה יתמקד בזויות שונות של נושא הקונפליקט ותתי הקבוצות, והעלאת השערות לגבי השלכות של נושא זה בהתנהלותה של הקבוצה. בהמשך, אביא על בסיס תאור הנושא והבנתו באמצעות הספרות המקצועית, את החוויה האישית שלי בתהליך. ניתוח החוויה תהיה על בסיס הבנה נרחבת ומעמיקה שלי כפרט בקבוצה, מתוך תובנה לתהליך ולנושא שבחרתי לעסוק בו, בראייה לאחור.

תוכן עניינים:
מבוא
תיאור האירוע
ניתוח התוכן
ניתוח רגשות/מחשבות/תפיסות
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

אחד האירועים שתרם לתהליך הקבוצתי במהלך השנה, החל בשיעור השני של סמסטר א'. במפגש זה, חברי הקבוצה התחלקו לזוגות כשהמנחה הקריאה נושאים וכל זוג התבקש לבחור נושא שאותו ינחה במפגשים הבאים. אופן זה של חלוקה, גרם לכך שכל זוג שרצה נושא בתאריך מסוים, נאלץ לקרוא בקול רם וכמה שיותר מהר את הנושא שבו בחר על-מנת "לתפוס" את הנושא. מצב זה, הביא לכך, שבמקרה מסוים, כאשר זוג אחד - יערה ותמר, רצה נושא מסוים ושמע שזוג נוסף - אלעד ואני רוצה את אותו הנושא, הזוג הראשון קרא בקול רם ובמהירות כדי להשיג יתרון על הזוג השני שרצה באותו הנושא. לאחר מכן, כאשר נותר רק נושא אחד, אלעד ואני סירבנו לקבל אותו כשטענו, כי הדרך בה התבצעה החלוקה אינה הוגנת.

תגים:

קונפליקט · קבוצה · קבוצות · קונפליקטים · התמודדות · תתי · קבוצות · קבוצתית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "קונפליקט ותתי קבוצות", סמינריון אודות "קונפליקט ותתי קבוצות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.