היישום אינו מחובר לאינטרנט

קונפליקט ותעמולה בראי הקולנוע בסרט "ללא מוצא"

עבודה מס' 050217

מחיר: 155.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: דיון בעלילת הסרט, בז'אנר ובקונפליקטים המובעים בו.

2,199 מילים ,1999

תקציר העבודה:

במאי: רוג'ר דונלדסון
תסריטאי: רוברט גארלנד
שחקנים: קוין קוסטנר (טום פארל)
ג'ין האקמן (דיוויד ברייס)
שון יאנג (סוזאן אטוול(
ויל פאטון (סקוט פריצ'רד)
ז'אנר: מותחן.
תמצית
רוב הסרטים שדונלדסון ביים הם סרטי מתח, ביניהם "איש הקדילאק" (1990), "חולות לבנים" (1992), "מין מסוכן" (1997) "Dantes Peak" ,(1995) (Species), למרות שברזומה שלו נמצאים גם סרטים כמו "קוקטיל" (1988).
דונלדסון משתמש בסיטואציה הבסיסית שהיתה תמיד חביבה על אלפרד היצ'קוק - אדם חף מפשע מואשם על לא עוול בכפו, ונראה שכל העדויות מצביעות נגדו, כשהוא מנסה להוכיח את חפותו. הסרט מבוסס על ספרו של קנת פירינג "The Big Clock" משנת 1946, (שעובד לסרט בשנת 1948, כסרט פילם-נואר שביים ג'ון פארו), בו מוציא לאור גדול (ארל ג'נות) מבצע רצח מתוך תשוקה, ומכסה את עקבותיו כשהוא מפליל אדם תמים, שאת זהותו אינו יודע, במעשה הרצח.
האדם המואשם מקורב למגזין של ג'נות, והוא נאלץ לתמרן בין החיפוש אחר "הרוצח", עזרה למשטרה, וחיפוש עדות שתוכיח את חפותו. המותחן הוא דוגמא מעולה לז'אנר, שכן הסרט מטפל במצב פשוט המסתבך והולך עד אשר הוא הופך לסיוט לא רק עבור הגיבור, אלא גם עבור כל האנשים המקורבים אליו. עלילת המותחן מספקת לנו מידע רב, אך ככל שאנו יודעים יותר, כך אנו מבינים פחות.
חיבור זה עוסק בקונפליקט המופיע בסרט, בדרכי המבע והקריאה של הסרט ובביקורת המובעת בסרט.

תגים:

ביקורת · סרטים · מחאה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "קונפליקט ותעמולה בראי הקולנוע בסרט "ללא מוצא"", סמינריון אודות "קונפליקט ותעמולה בראי הקולנוע בסרט "ללא מוצא"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.