היישום אינו מחובר לאינטרנט

גלובליזציה ואי שיוויון

עבודה מס' 066607

מחיר: 143.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: האם הגלובליזציה מגדילה או מקטינה את אי השיוויון בעולם?

2,076 מילים ,5 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

הגלובליזציה היא אינטגרציה כלכלית עולמית של מדינות ואנשים, הודות להוזלה של עלויות תחבורה ותקשורת, והסרת חסמים מלאכותיים על זרימת סחורות ושירותים, הון פיננסי, מפעלים, ידע, ובמידה פחותה- עובדים. לגלובליזציה 3 מנועים: טכנולוגי, פוליטי וכלכלי.
המונח "אי-שוויון" מתייחס לאי השוויון בהכנסה .
טענתי היא כי הגלובליזציה מגבירה את אי השוויון בעולם. זאת אוכיח תוך התמקדות ב- 4 נושאים מרכזיים המושפעים מהגלובליזציה: אי השוויון הכלכלי בין בעלי הון אנושי רב לבעלי הון אנושי דל, אי השוויון בין המעמדות, אי השוויון בין מדינות ואי השוויון המגדרי, וב- 5 נושאי אי שוויון נוספים, כגון: גזע, אמונה, עירוני מול כפרי, קבוצות גיל ונכים ואנשים עם מוגבלויות.

הערת מערכת: בעבודה לא צויינו מראי מקום.

קטע מהעבודה:

1. אי השוויון הכלכלי בין בעלי הון אנושי רב לבעלי הון אנושי דל :
כתוצאה ממחקרים שנערכו בעשור האחרון סביב הקשר בין השכלה, צמיחה כלכלית ואי-שוויון- הצטברו ממצאים המעידים כי רמת ההשכלה היא הגורם הדומיננטי המסביר הבדלים בקצב צמיחה. בהתאם לכך, ההבדל המרכזי בין משקים שוויוניים ואי-שוויוניים הוא רמת ההשכלה. ככל שרמת ההשכלה גבוהה יותר, כך המשק יאופיין בצמיחה ובשוויון.
הגלובליזציה מעמיקה את אי השוויון הכלכלי בין בעלי הון אנושי רב לבעלי הון אנושי דל.
להלן מספר דוגמאות:

תגים:

כלכלה · פוליטית · פוליטיקה · בינלאומי · מגדר · מעמד

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "גלובליזציה ואי שיוויון", סמינריון אודות "גלובליזציה ואי שיוויון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.