היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיווק קרנות נאמנות

עבודה מס' 065061

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תמהיל השיווק של אילנות דיסקונט- תוך התמקדות באילנות חו"ל.

5,704 מילים ,19 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

אילנות דיסקונט הינה חברה לניהול קרנות נאמנות. בניהולה 40 קרנות נאמנות במגוון אפיקי ההשקעה. החברה נשלטת ע"י בנק דיסקונט %55 ו- %45 ע"י אילנות בטוחה, בית ההשקעות הגדול בישראל. סך נכסי החברה כ- 6 מיליארד ש"ח ומהווה כ- %11 מנתח השוק בתחומה בארץ. החברה מעסיקה 38 עובדים.
עקרונות החברה: מקצועיות, תהליך מתמיד של למידה עצמית, עבודת צוות ומבט קדימה.
מטרותיה: להיות המובילה בתחומה, לשמור על מוניטין, להגדיל את נתח השוק ל- %12 ולהגיע לפלחי שוק חדשים בארץ ובחו"ל.
מאפייני הענף: קרנות הנאמנות הוקמו לראשונה בבלגיה בשנת 1828. בשנות ה- 70 חל מפנה בתחום זה. בשוק הקרנות בישראל קיימים 50 גופים המנהלים קרוב ל- 400 קרנות נאמנות. סך הנכסים המוחזקים ע"י הציבור בכלל - 1.1 טריליון שקל, סך הנכסים המוחזקים בקרנות נאמנות - 60 מיליארד שקל. מכאן עולה כי פוטנציאל הגידול עצום.
לאילנות דיסקונט קרנות במגוון אפיקי ההשקעה, מנייתי, שקלי, צמוד ואופציות, אך מאחר ומדובר במתחרה הנכנס לנגוס בנתח השוק של החברה בחרתי להתמקד בקו מוצרי חו"ל ובקרן הדגל של אילנות דיסקונט - "אילנות חו"ל" .

עבודה זו עוסקת בתמהיל השיווק של אילנות דיסקונט- תוך התמקדות באילנות חו"ל. הקרן מיועדת למשקיעים המאמינים באסטרטגיה של "השקעת ערך" כהשקעה אחראית ונבונה וכן מאמינים שמחירי מניות ה-"כלכלה הישנה" בארה"ב נמצאים ברמות אטרקטיביות, ומעונינים בניהול מקצועי של כספם ע"י מנהלי השקעות אמריקאים בעלי ותק וניסיון של שנים רבות בשוק ההון האמריקאי.
תכלית העבודה היא להמליץ עלקווי פעולה שיווקים שימיכו להקנות לאילנות את שמה הטוב ואת שליטתה בפלח השוק ניכר שברשותה.
העבודה בוחנת את אפשרויות השיווק של קבוצת אילנות דיסקונט. בתחילה נסקרו החולשות, האיומים, הסכנות וההזדזמנויות ולאחר מכן נסקרו תהליכים אחרים בחברה המשפיעים על השיוק. המודל בו נעשה שימוש לצרכי המלצות הוא המודל של ANSOF.
ההמלצות העיקריות הן לשפר את הצמיחה באמצעות בידול- לאור העובה כי החברה אינה יחידה בשוק.

תוכן העניינים:
1 תקציר מנהלים
2 מבוא
3 ניתוח החברה
3.1 מטרות הפרסום של אילנות דיסקונט
3.2 ניתוח עפ"י SWOT
3.3 ניתוח אסטרטגית שיווק נוכחית
4 תמהיל השיווק (4 P)
5 אסטרטגיית פעולה מומלצת
5.1 חלופות אסטרטגיות אפשריות
6 סיכום והמלצות
7 ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

התנהגות הצרכנים כוללת את הכלים והשיטות למדידת מאפייני התנהגות הלקוח בעת החלטה, בחירה, קניה שימוש והשמטה של מוצרים ושירותים. ישנם חמישה מודלים בהתנהגות צרכנים, אשר יספקו כיסוי רחב לגבי התנהגות הצרכנים: גירוי תגובה, מודל הצרכים של מאסלו, הלמידה של וובסטר, האימוץ של רוג'רס, הדיסוננס הקוגנטיבי של פסטינגר והמעורבות של וואהן.
לפי סקר אומניבוס שנערך ע"י גיאוקרטוגרפיה ביולי 2001, נמצא כי שוק קרנות הנאמנות שמתמחות בחו"ל אינו ממותג, שיקולי הצרכן נעשים יותר ויותר קשים, בשל המגמות היורדות והמשתנות בשוק בחו"ל, כלומר, הצרכן מאופיין בזהירות יתר, בצורך בביטחון, וצורך להתייעץ עם יועץ השקעות טרם הרכישה.

תגים:

צמיחה · דוחות · צרכנים · שוק · קרן · נאמנות · שוק · פיננסי · השקעות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק קרנות נאמנות", סמינריון אודות "שיווק קרנות נאמנות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.