היישום אינו מחובר לאינטרנט

אלטשולר שחם-הקרן הירוקה -שיווק קרנות נאמנות והתגברות

עבודה מס' 064823

מחיר: 240.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת פעילות החברה בהקשר של מעורבות רגונים בקהילה.

3,434 מילים ,6 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

בעבודה זו ניסיתי לעמוד על השינויים החלים בשנים האחרונות בתחום השקעות ההון, התחזקות התמיכה בחברות בעלות הכרה חברתית וסביבתית והתנערות מחברות שאינן כאלו.
סקרתי את קבוצת "אלטשולר שחם", חלוצת הענף בישראל המנהלת את קרן הנאמנות הירוקה החל משנת 2004. הקבוצה דוגלת באינטגרציה בין עסקים וחברה מתוך אמונה כי תמיכה של עסקים בחברה תוביל להצלחה עסקית וחברתית. בנוסף סקרתי את ארגון מעל"ה (מעורבות חברתית כמנוף להצלחה עסקית) והמדד שנבנה בדמותו,וכן גורמים נוספים בתחום ההשקעות והסביבה.
לכתיבת העבודה בחנתי מספר מאמרים אקדמיים בנושא אשר פורסמו בשנים האחרונות. המאמרים בעיקרם סוקרים את התפתחות התחום של השקעות אתיות וסביבתיות במדינות שונות בעולם. לאחר בחינת המאמרים נתגלה כי בעתיד, ארגון אשר לא יפעל באופן אתי וסביבתי יאבד מכוח התחרותיות ויכשל מבחינה עסקית .
לכן מעניין לבחון, האם הולכת ונעלמת הגישה המיושנת כי עסקים נועדו ליצירת הצלחה פיננסית בלבד וארגונים יבחנו את התוכניות האסטרטגיות העתידיות שלהם מהפן החברתי סביבתי בנוסף לפן הכלכלי. וכך גם משקיעים עתידים יבחנו השקעות לפי המבחן האתי כשם שכיום נבחנות ביצועי חברות על ידי ניתוח טכני, מכפילי רווח וכ"ו.
כמו כן ממאמרים אלו עולה כי בכדי לשווק טוב יותר קרנות סביבתיות וחברתיות בעתיד כדאי להפריד את הקרנות לתחומים שונים (שימוש באנרגיה , תרומה לחברה,וכ"ו), משום שלכל תחום יש קהל מאמינים גדול המוכן להשקיע כסף בכדי לקדם את התחום.
כמו כן, לדעתי, יש לשווק את הקרנות לקהלים שהם לא משקיעים מסורתיים כדוגמת תורמים לארגוני הגנה על הסביבה.

תוכן עניינים:
מבוא
מעורבות גוברת של ארגונים בקהילה ובחברה
גורמים ותנאי רקע
ניתוח P.E.S.T.E.L
ניתוח S.W.O.T
מרכיבים עיקריים של אסטרטגיה שיווקית
פילוח השוק ובחירת שוק המטרה
מיצוב שוק
בידול התמהיל השיווק
סיכום המלצות ומסקנות
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

קבוצת "אלטשולר שחם" מנהלת שבע קרנות נאמנות הזוכות לדירוג גבוה בקרב קרנות מסוגן.
"אלטשולר שחם" דוגלת במעורבות חברתית ושמירה על איכות הסביבה ולכן דואגת להשקיע בחברות המכבדות ערכים אלו ונמנעת מהשקעה בחברות המתנערות מאחריות חברתית. הקבוצה מאמינה כי העתיד הפיננסי של חברות ירוקות בטוח יותר, ולכן הקימה הקבוצה קרן נאמנות ירוקה המשקיעה בחברות המפתחות טכנולוגיות סביבתיות בשיתוף עם ארגוןTHE NATURAL STEPבישראל.
"אלטשולר שחם" תורמת מדי שנה מיליוני שקלים לפרויקטים חברתיים ברחבי הארץ, וכן לאחרונה, במסגרת פעילותה החברתית, הודיעה הקבוצה על אימוץ קבוצת הכדורסל הפועל גליל עליון.

תגים:

PESTEL · SWOT · סביבתית · חברתית · ירוקה · מדד · מיצוב · מעורבות · מעלה · נאמנות · פילוח · תמהיל · איכות · סביבה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אלטשולר שחם-הקרן הירוקה -שיווק קרנות נאמנות והתגברות", סמינריון אודות "אלטשולר שחם-הקרן הירוקה -שיווק קרנות נאמנות והתגברות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.