היישום אינו מחובר לאינטרנט

מבוא למנהל עסקים

עבודה מס' 061365

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת ההיבטים העיקריים המהווים כוח המשפיע ומפעיל את הסביבה העסקית.

6,382 מילים ,6 מקורות ,1999

תקציר העבודה:

מנהל עסקים הינו ענף העוסק בניתוח החיים העסקיים של האדם מנקודת ראות מיוחדת של שיקולים, החלטות ופעולות של בני האם בהקשר לניהול העסקי. כאשר באים לנתח את התהליכים הנ"ל יש לצאת מתוך נקודה בסיסית שמאפייני עולם העסקים שלנו כיום מתרכז בתוך ארגונים קטנים כגדולים. בתוך עולם זה פועלים כוחות רבים אשר מטרתם העיקרית היא יצירת רווח. לשם השגת מטרה זו כל ארגון נוקט בשיטות שונות, אסטרטגיות ודרכים משלו בכדי להגיע לאופטימום שהוא מסוגל לו (ואולי מעבר לכך). ארגונים עסקיים חייבים לתכנן לעצמם את הפעילויות העסקיות בהם ינקטו.
העשור האחרון אופיין במספר תהליכים דומיננטיים אשר השפיעו בצורה מהותית על המגזר וכן על המגזר התעשייתי. תהליכים אלה משפיעים וימשיכו להשפיע באופן ברור ובולט על העולם העסקי כאשר הבולטים שבהם הם: האצת הפיתוח הטכנולוגי, התחרותיות הגוברת, הדינמיקה העסקית המואצת. כתוצאה מתהליכים אלה משתנית ללא הרף הסביבה העסקית. השינויים המהותיים שחלים בבסיסה מגבירים את מימד חוסר הוודאות, מעלים את רמת הסיכון הכרוך בתפעול ארגון מחד ומרחיבים את מעגל ההזדמנויות העסקיות העומדות בפני הארגון מאידך.
עבודה זו מנסה להקיף את ההיבטים העיקריים המהווים כוח המשפיע ומפעיל את הסביבה העסקית. בכדי לארגן את העניין העסקי צריך ארגון עסקי להתחשב באותם כוחות ולאמוד אותם, לתכנן את מהלכיו ולהתחשב את הסיכונים הרבים העומדים בפניו ולמצוא דרכים להקטינם, להעריך שיטות ודרכים לבצע השקעות שתהיינה בעלות סיכון הקטן ביותר שאפשר ולהעריך את אמצעי המימון העומדים לרשותו, על יתרונותיהם ומגבלותיהם, ולבחור את המתאים ביותר. עבודה זו מדגימה באופן כללי שימוש בכלים פיננסיים שונים על מנת להעריך את הסיכונים השונים כגון הסתברויות, מדדי סיכון, היוון, פונקצית התועלת, ניתוח רגישות, עץ החלטה ועוד.
בנוסף מפרטת העבודה את מגמות העתיד והשינוי שיתבצע ב"חוקי המשחק" של הפעילות העיסקית עם כניסתינו למילניום הנוכחי.

תוכן עניינים
מבוא
סקירה כללית
סיכון עסקי
מדידת הסיכון
מקדם ההישתנות
סיכון ואי וודאות
סיכון עסקי, פיננסי ותפעולי
שיטות ודרכים לחישוב הסיכון
השקעה וכדאיות ההשקעה
תקצוב הון - התהליך וחשיבותו
מקורות ההון ומאפייניהם
שיטות הערכה של רכישות עסקיות ב"ליסינג"
סיכום
ביבליוגרפיה

מקורות:

דר' אינגבר יאיר, דוד צרי, (1992). ניתוח כדאיות השקעות, מהדורה חמישית. המכון לפריון העבודה והייצור.
ברגינר, (טיומקין) ע., (1993). ניהול עסקי, חשבונאות, תמחיר, מיון וניתוחי כדאיות. עורך וועץ מקצועי - חנן בשן. לוגיק, מערכות יעוץ והדרכה.
דרוקר פיטר פ, (1992). מניהול של אתמול למנהיגות של היום, ספריית המרכז הישראלי לניהול.
לרמן צבי, אריה נחמיאס . ניהול פיננסי של גופים עסקיים, חלק ג' האוניברסיטה הפתוחה.
נחמיאס, אריה. תורת המימון, ניהול פיננסי של גופים עסקיים. חלק ד'. האוניברסיטה הפתוחה.
סמואל יצחק, (1996). ארגונים -מאפיינים, מבנים , תהליכים. אונ' חיפה, זמורה ביתן מוציאים לאור.

תגים:

אסטרטגיה · ארגון · ביצועים · החלטה · היוון · הסתברויות · השקעה · התועלת · ודאות · חקר · חשבונא · ייצור · כלכלה · מדדי · מימון · מסחר · ניתוח · סיכון · פונקצית · רגישות · שיווק · תחרות · תפעול

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מבוא למנהל עסקים", סמינריון אודות "מבוא למנהל עסקים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.