היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 88
עבודה מס' 61256
מחקר התנהגות צרכנים בקניית שעון "סווטש".
4,210 מילים (כ-13 עמ'), 3 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 70823
סקירת נושא הגז הטבעי ומחקר צרכנים.
7,813 מילים (כ-24 עמ'), 12 מקורות, 349.95 ₪
עבודה מס' 33433
סקירה מקיפה של המושג תוך בדיקת מוצר והתנהגות הצרכנים כלפיו.
4,915 מילים (כ-15 עמ'), 12 מקורות, 252.95 ₪
עבודה מס' 50264
מטרת מחקר זה היא לאתר מאפיינים של צרכני המזון המהיר והמניעים אותם, במטרה להציע טקטיקות להגדלת רווחים.
6,305 מילים (כ-19.5 עמ'), 27 מקורות, 252.95 ₪
עבודה מס' 50482
סקירת התיאוריות השונות לגבי התנהגות האדם כצרכן של מוצרם-הגורמים לקניה, השיקולים השונים וחשיבותם לגבי נושא השיווק.
4,352 מילים (כ-13.5 עמ'), 4 מקורות, 191.95 ₪
עבודה מס' 50490
עבודה סוקרת בהרחבה את התיאוריות והמודלים השונים בנושא זה במסגרת השלבים שהגדירו וושברן וולאך.
7,576 מילים (כ-23.5 עמ'), 67 מקורות, 276.95 ₪
עבודה מס' 63993
הצעת מחקר זו בוחנת את תדמיתה של חברה, חברת שירותי כ"א במקרה זה, וכיצד היא משפיעה על החלטת הלקוחות, להשתמש בשירותי החברה.
1,109 מילים (כ-3.5 עמ'), 4 מקורות, 107.95 ₪
עבודה מס' 64069
האם יש קשר בין אסטרטגיית השיווק ורמת השירות ואיכותו בחברת "Yes" לבין נאמנות הלקוחות של החברה?
9,844 מילים (כ-30.5 עמ'), 20 מקורות, 349.95 ₪
עבודה מס' 64114
המחקר בודק מהם הגורמים שמשפיעים על ירידה בהיקף המכירות של הפירמה (כמו תדמית נמוכה של הפירמה בעיני הלקוח, איכות המוצרים).
10,738 מילים (כ-33 עמ'), 31 מקורות, 361.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 88