היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 56
עבודה מס' 71155
האם ובאיזו מידה קיים קשר בין עמדות הורים כלפי קריאה לבין מוטיבציה לקריאה של ילדיהם?
5,667 מילים (כ-17.5 עמ'), 10 מקורות, 249.95 ₪
עבודה מס' 67407
שיטות ההוראה לקריאה, הקניית האוריינות ופיתוחן כמטרות החשובות ביותר בחינוך ילדים עם לקות קריאה בכלל ובקרב ילדים עם לקות שמיעה בפרט.
12,142 מילים (כ-37.5 עמ'), 58 מקורות, 362.95 ₪
עבודה מס' 60642
הצגת הגישות והשיטות השונות בהוראת הקריאה תוך התייחסות להוראת הקריאה לילדים לקויי קריאה.
5,365 מילים (כ-16.5 עמ'), 13 מקורות, 252.95 ₪
עבודה מס' 32658
סקירת מודל קריאה אינטראקטיבי, הגורמים המפריעים לתהליך הקריאה, הבנת הנקרא ודרכים ליישום תיאוריות בה.
4,688 מילים (כ-14.5 עמ'), 7 מקורות, 252.95 ₪
עבודה מס' 20478
סקירת ליקויי הקריאה הקיימים אצל ילדים דיסלקטים ואת הפתרונות לכך תוך תוך השוואת שני מאמרים העוסקים בנושא.
4,568 מילים (כ-14 עמ'), 11 מקורות, 205.95 ₪
עבודה מס' 20610
סקירת שלושה מאמרים\ מחקרים אודות ליקויי הקריאה הקיימים אצל ילדים דיסלקטיים והפתרונות המוצעים, תוך השוואה ביניהם.
4,859 מילים (כ-15 עמ'), 11 מקורות, 203.95 ₪
עבודה מס' 20808
סקירת הנושא תוך בחינת הקשר בין הקריאה למשתנים הדמוגרפיים, והצעה למחקר.
3,212 מילים (כ-10 עמ'), 8 מקורות, 181.95 ₪
עבודה מס' 31858
בדיקת השימוש באסטרטגיות מטה קוגניטיביות בתהליך הקריאה באוכלוסיית ליקוי למידה, הגדרות ליקויי למידה, בנית מחקר על פי השאלה וניתוחו.
8,083 מילים (כ-25 עמ'), 19 מקורות, 312.95 ₪
עבודה מס' 50686
סקירת טיפול בילד עולה עם בעיות קריאה באמצעות אסטרטגיות מטה-קוגניטיביות.
11,156 מילים (כ-34.5 עמ'), 21 מקורות, 373.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 56