היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 54
עבודה מס' 67407
שיטות ההוראה לקריאה, הקניית האוריינות ופיתוחן כמטרות החשובות ביותר בחינוך ילדים עם לקות קריאה בכלל ובקרב ילדים עם לקות שמיעה בפרט.
12,142 מילים (כ-37.5 עמ'), 58 מקורות, 362.95 ₪
עבודה מס' 60642
הצגת הגישות והשיטות השונות בהוראת הקריאה תוך התייחסות להוראת הקריאה לילדים לקויי קריאה.
5,365 מילים (כ-16.5 עמ'), 13 מקורות, 252.95 ₪
עבודה מס' 32658
סקירת מודל קריאה אינטראקטיבי, הגורמים המפריעים לתהליך הקריאה, הבנת הנקרא ודרכים ליישום תיאוריות בה.
4,688 מילים (כ-14.5 עמ'), 7 מקורות, 252.95 ₪
עבודה מס' 31858
בדיקת השימוש באסטרטגיות מטה קוגניטיביות בתהליך הקריאה באוכלוסיית ליקוי למידה, הגדרות ליקויי למידה, בנית מחקר על פי השאלה וניתוחו.
8,083 מילים (כ-25 עמ'), 19 מקורות, 312.95 ₪
עבודה מס' 64291
עבודה זו חוקרת את הדומה והשונה בין ליקוי קריאה וליקוי ADHD
7,902 מילים (כ-24.5 עמ'), 13 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 68579
דיון בהשפעת העידן המודרני המכונה ה"עידן הרביעי" - או בכינויו הלועזי IT - על תופעת קריאת ספרים.
12,560 מילים (כ-38.5 עמ'), 22 מקורות, 483.95 ₪
עבודה מס' 64914
האם שילוב המשחק ועבודה בדרך יצירתית במהלך הוראת הקריאה תורמים ללמוד והפנמת החומר ולהעלאת בטחונו העצמי של התלמיד בכתה א'?
9,628 מילים (כ-29.5 עמ'), 30 מקורות, 482.95 ₪
עבודה מס' 65698
המצווה, מהותה, זמנה, צורת הקריאה בפני שבי ציון ומשמעותה.
2,569 מילים (כ-8 עמ'), 6 מקורות, 203.95 ₪
עבודה מס' 67242
מחקר על 60 נבדקים הכולל שלושה קטעי קריאה.
14,116 מילים (כ-43.5 עמ'), 68 מקורות, 544.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 54