היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 53
עבודה מס' 67407
שיטות ההוראה לקריאה, הקניית האוריינות ופיתוחן כמטרות החשובות ביותר בחינוך ילדים עם לקות קריאה בכלל ובקרב ילדים עם לקות שמיעה בפרט.
12,142 מילים (כ-37.5 עמ'), 58 מקורות, 362.95 ₪
עבודה מס' 60642
הצגת הגישות והשיטות השונות בהוראת הקריאה תוך התייחסות להוראת הקריאה לילדים לקויי קריאה.
5,365 מילים (כ-16.5 עמ'), 13 מקורות, 252.95 ₪
עבודה מס' 32658
סקירת מודל קריאה אינטראקטיבי, הגורמים המפריעים לתהליך הקריאה, הבנת הנקרא ודרכים ליישום תיאוריות בה.
4,688 מילים (כ-14.5 עמ'), 7 מקורות, 252.95 ₪
עבודה מס' 64291
עבודה זו חוקרת את הדומה והשונה בין ליקוי קריאה וליקוי ADHD
7,902 מילים (כ-24.5 עמ'), 13 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 67242
מחקר על 60 נבדקים הכולל שלושה קטעי קריאה.
14,116 מילים (כ-43.5 עמ'), 68 מקורות, 544.95 ₪
עבודה מס' 69377
השתלשלות תקנת קריאת התורה מימי משה רבינו ועד לימינו.
6,051 מילים (כ-18.5 עמ'), 14 מקורות, 217.95 ₪
עבודה מס' 68579
דיון בהשפעת העידן המודרני המכונה ה"עידן הרביעי" - או בכינויו הלועזי IT - על תופעת קריאת ספרים.
12,560 מילים (כ-38.5 עמ'), 22 מקורות, 483.95 ₪
עבודה מס' 60209
האם ניתן ללמד ולפתח ערנות מטה-קוגניטיבית על ידי הקניית אסטרטגיות מטה-קוגניטיביות והאם אלה ישפרו את תהליכי הקריאה אצל תלמידים לקויי למידה?
5,601 מילים (כ-17 עמ'), 18 מקורות, 253.95 ₪
עבודה מס' 50686
סקירת טיפול בילד עולה עם בעיות קריאה באמצעות אסטרטגיות מטה-קוגניטיביות.
11,156 מילים (כ-34.5 עמ'), 21 מקורות, 373.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 53