היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 68590
מחקר שבוצע באמצעות ראיונות עם 18 עובדות שב"ס.
10,539 מילים (כ-32.5 עמ'), 30 מקורות, 483.95 ₪
עבודה מס' 66373
עבודה זו המליצה על קונספט שירות חדשני לגן החיות של לונדון, בחנה נושאים שהיו חשובים בעיני המבקרים וכן את רמת ביצועם על ידי גן החיות.
5,568 מילים (כ-17 עמ'), 11 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 70514
האם רמת שביעות הרצון של העובדים משפיעה על איכות שירות הלקוחות בחברות בעלות מוקדי שירות?
4,238 מילים (כ-13 עמ'), 20 מקורות, 186.95 ₪
עבודה מס' 66471
שירותי ערך מוסף במועדוני כושר וכיצד הם באים לידי ביטוי בשתי רשתות של מועדונים - רשת סטודיו C, ורשת מועדוני Holmes Place.
4,603 מילים (כ-14 עמ'), 17 מקורות, 471.95 ₪
עבודה מס' 65360
הקשר בין תדמית בית הספר לבין הרישום לבית הספר.
9,047 מילים (כ-28 עמ'), 23 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 66628
פיתוח קונספט שירות חדש לגן החיות של לונדון.
6,392 מילים (כ-19.5 עמ'), 11 מקורות, 423.95 ₪
עבודה מס' 67462
בחינת קונספט שירות חדשני ל"גן קלווין", מסעדת נושא יער טרופי, ייחודית באופייה ובשירותים אשר מציעה ללקוחותיה.
10,756 מילים (כ-33 עמ'), 20 מקורות, 423.95 ₪
עבודה מס' 60983
ניתוח החברה כמספקת שירות (תמהיל השירות, פילוח שוק הלקוחות, שרשרת השירות ומתן פיתרון לבעיה ארגונית).
2,212 מילים (כ-7 עמ'), 8 מקורות, 181.95 ₪
עבודה מס' 67523
בחינת הקשר בין הפער בין ציפיות השירות לבין השירות בפועל, שביעות רצון מאיכות המוצר ושביעות רצון מאיכות השירות- לבין נאמנות לקוחות חברת "HOT" - הוט.
15,325 מילים (כ-47 עמ'), 67 מקורות, 604.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100