היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול ותפעול שירותים - "גן קלווין"

עבודה מס' 067462

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת קונספט שירות חדשני ל"גן קלווין", מסעדת נושא יער טרופי, ייחודית באופייה ובשירותים אשר מציעה ללקוחותיה.

10,756 מילים ,20 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

בעבודה זו נוצר קונספט שירותי אשר ייתן ל"גן קלווין" ראייה רחבת טווח בכל הקשור לתפעול המסעדה.
התייחסתי בעבודה לסדרי העדיפויות של הלקוחות והומחש כיצד סדרי עדיפויות אלו משפיעים על הקונספט השירותי, שם מצאתי את סדר העדיפויות עפ"י מודל חשיבות ביצועים.
לאחר מכן נבחן מה ההנהלה צריכה לעשות בכדי שתחום תפעול השירות יתאים לציפיות הלקוחות ולסדר העדיפויות שלהם, את זה נמצא ע"י מטריצת שיפור השירות וביצועים בה אבצע ניתוח ואמליץ למסעדה חלופות לשיפור.
בנוסף על כך נבחן חזון "גן קלווין" הייחודי על מנת שישקף את גישת התפעול שעליה אמליץ במהלך העבודה וזאת באמצעות מדרג החזון.

הנושא הנחקר הינו חקר אירוע "גן קלווין", מסעדת נושא שמבין הבודדות המרוויחה ואף פועלת עפ"י אסטרטגיה לצמיחה עתידית. מרבית המסעדות סובלות מירידה בהכנסות כתוצאה מעונתיות הפוגעת ביכולת המסעדה לפעול ולהעניק שרות כל ימות השנה.
מדוע מסעדת "גן קלווין"- מסעדה נושאית, שומרת על יציבות ומדוע האסטרטגיה שלה משתלמת? מה ניתן ללמוד מאופן ההתנהלות של המסעדה ומדוע הלקוח יבחר לחזור לשם שוב ושוב?

תוכן עניינים:
תקציר מנהלים
פרק 1 מבוא
1.1 חשיבות הנושא הנחקר
1.2 פרופיל הארגון "גן קלווין"
1.3 הבעיות התפעוליות והארגוניות ב"גן קלווין"
פרק 2 תפיסת השרות
2.1 תפיסת השרות המוצעת ב"גן קלווין" ומרכיביה
2.2 מודל מוצע לחבילת השירות ומרכיביה ב"גן קלווין"
פרק 3 תפיסת ה SERVICE CAPE
3.1 תשתית התפיסה עפ"י 3 המימדים הסביבתיים
3.2 חלופות והמלצות לשיפור התפעול במסעדת קלווין
3.3 בעיות וסוגיות המשתקפות בתשתית החדשה
פרק 4 איכות השרות
4.1 מודל הSERQUAL והשפעתו על איכות השרות
4.2 מטריצת חשיבות ביצועים והמלצות לחלופות
4.3 הצגת פערי חשיבות עפ"י מודל הפערים
פרק 5 תוכנית עבודה
5.1 ניהול קיבולת ושליטה בתורים
5.2 ניהול מלאי
5.3 ניהול הידע
5.4 סיכום
פרק 6 ביבליוגרפיה
פרק 7 נספחים

קטע מהעבודה:

הגדרת חזית היעילות של המסעדה- מיפוי תשומות ותפוקות - צעד ראשון הינו הגדרת הפרמטרים באמצעותם ייבחנו כל סניפי המסעדה. תשומות עשויות להיות: שעות עבודה, שטח המסעדה, קיבולת (כמות מקררים / כמות שולחנות במסעדה / כמות מדפים), אך גם פוטנציאל סביבה: מס' לקוחות קיימים / היקף הפעילות השיווקית באזור. תפוקות הינן: רווח נקי ביחס למחזור מכירות, כמות לקוחות ביחס לכמות עובדים, נאמנות לקוח, כמות פריטים שנמכרו, רמת שביעות רצון וכדומה. מיפוי הפרמטרים מתבצע בכמה דיונים הנקראים "סיעור מוחות" תוך שילוב הגורמים הרלוונטיים של המסעדה. נדרש לנפות פרמטרים אשר יש ביניהם השפעה הדדית. כמו כן, נדרש להגדיר את טווחי הזמן עבורם יבוצע הניתוח. כמו כן יש לבנות מודל תחזית היעילות של הרשת- יעשה שימוש במודל מתמטי - מטרתו אמידת יעילות יחסית של יחידות עסקיות (פירושה יעילות המבוססת על השוואה של כל יחידה ליחידות האחרות).

תגים:

בעיות תפעוליות · מודל הSERQUAL · מזון · מסעדנות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול ותפעול שירותים - "גן קלווין"", סמינריון אודות "ניהול ותפעול שירותים - "גן קלווין"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.