היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול ותפעול שירותים - גן החיות של לונדון

עבודה מס' 066628

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: פיתוח קונספט שירות חדש לגן החיות של לונדון.

6,392 מילים ,11 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

בעבודה זו נתבקשתי לפתח קונספט שירות חדש לגן החיות של לונדון, שמתבצע על ידי:
הגדרת קונספט, על מנת שנדע על בסיס מה אנחנו הולכים לבצע את השינוי בגן החיות.
הגדרת הקונספט כוללת את הפן התפעולי בלבד תוך התייחסות לחשיבות הלקוחות אל מול ביצועי גן החיות לפי נתוני גן החיות.
בחנתי אלו פעולות ההנהלה צריכה להפעיל בעקבות תוצאות המטריצה וניתוחן על פי סדר עדיפויות. כמו כן הכנסתי שינויים לחזון גן החיות כך שישקף את גישת התפעול המומלצת.
בהמשך הצגתי שלוש טבלאות המתארות את תפעול השירות, מערכת היחסים עם הלקוחות, התאמה אישית לפי אפיון וזמינות.
בחלק האחרון של העבודה מופיעה תוכנית פעולה לתפעול השירות הכוללת את שלבי ה-, Benchmarking. בחרתי לעשות את ה- Benchmarking. שלי עם גן החיות שבניו יורק הסנטרל פארק (מדגסקר), בחרתי לערוך שינוי חיצוני פונקציונלי דווקא משום שקהל היעד הוא ילדים.
תוכנית היישום של שיפורים אלו, הרצאות לשיפור וזמנים נכנסו גם הם לפרק.
לבסוף הצגתי תוכנית לחישוב קיבולת שירות במחלקות השונות בגן החיות, את אופן היישום של מערכת תורים ואת השיקולים בתכנון המערך הפיזי של גן החיות.
מטרות העבודה הן- שיפור וייעול מערכת השירות ועמידה על הצרכים והמסקנות שאליהן הגענו הן שיש לשים לב לדרישותיו של הלקוח, לתפישתו של גן החיות והשירות בו בעיניו והחובה להמשיך ולשפר כל הזמן בצורה מתמדת את נושא תפעול השירות.

תוכן עניינים:
פרק 1 : פיתוח קונספט השירות
1.1 שירות מהו?
1.2 מטריצת ביצועים וחשיבות
1.3 פעולות ההנהלה
1.4 חזון גן החיות

פרק 2 : תפעול שירות ממוקד לקוח
2.1 מערכת היחסים עם הלקוח
2.2 התאמה אישית של השירות ללקוח
2.3 זמינות ונגישות

פרק3 : תוכנית פעולה לתפעול השירות
3.1 תוכנית פעולה + Benchmarking
3.2 תוכנית יישום שיפורים
3.3 תוכנית קיבולת
3.4 מערכת לניהול תורים
3.5 המערך הפיזי של גן החיות

סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

בחרתי להתחיל עם הגדרה אישית שלי למושג 'שירות'-
זוהי למעשה סדרת פעולות שאותן מבצע הארגון על מנת לספק פתרון לצרכי לקוחותיו.
סדרת הפעולות כוללת לרוב, קשר ישיר ולעיתים עקיף בין הלקוח לבין עובדי הארגון ובין הלקוח לבין מערכות ומשאבים של הארגון. יותר ויותר ארגונים מקדישים בשנים האחרונות מזמנם וכספם לאיתור צרכי הלקוחות, לזיהוי נקודות כשל בקשר עם הלקוח ולתכנון מערכי פעולה, המאפשרים לארגון להשתמש בשירות ככלי עסקי.

תגים:

ניהול · ותפעול · שרותים · Benchmarking · שירות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול ותפעול שירותים - גן החיות של לונדון", סמינריון אודות "ניהול ותפעול שירותים - גן החיות של לונדון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.