היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול ותפעול שירותים - גן החיות של לונדון

עבודה מס' 067168

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניהול שינוי אסטרטגי וניהול ביצועים במתן שירות.

5,751 מילים ,11 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

"שירותים הם כרגע הפעילות העיקרית בכלכלות של מדינות מפותחות בכל רחבי העולם. ברוב הארצות המפותחות בעולם התפיסה השולטת היא ארגונים הנותנים שירות ולכן רוב כוח האדם מועסק בארגונים נותני שירות. בארצות רבות ארגוני השירות החליפו את התעשיות המסורתיות, תעשיות הייצור ולכן כיום ארגוני השירות הם כוח מוביל לגידול כלכלי בעולם ושיפור המסחר הבינלאומי."

Interactive Services Marketing Fisk, r., grove, j. and Johan, j. (2000).

רוב שוק העבודה בעולם עוסק עתה במתן שירותים, במגזר הפרטי והציבורי. השירות מציג מאפיינים אשר מהווים אתגר למנהלי תפעול. ניהול תפעול השירות הוא פעילות העוסקת במהות השירות וכיצד אנו נותנים אותו ללקוחותינו. הוא כרוך בהבנת צורכי הלקוחות, ניהול התהליך אשר מבצע את השירות, הבטחת עמידה ביעדים, תוך שיפור מתמיד של השירות.
עבודה זו תאפשר לקורא להבין שירותים, כיצד לבנות מערכת ליצירת ערך ושביעות רצון עבור הלקוח, כיצד להפעיל את המערכת, ואספקת כלים וטכניקות לניהול תפעול השירות.
בעבודה נבחן נושאים כמו:
1. הצעה של קונספט שירות.
2. ביצוע פרוייקט בנצ'מרקינג.
3. תכנון קיבולת.
4. תכנון מערכת תורים.
5. תכנון מערך פיזי.
6. יחסי הלקוח והספק.
7. תפיסת השירות
8. ניהול ביצועים במתן השירות.
9. ניהול שינוי אסטרטגי

כל זאת נדגים על גן החיות של העיר לונדון באנגליה. אני בתור גורם חיצוני שהגיע לגן לעשות שינוי, אבצע את כל מה שציינתי מקודם, החל מניהול שינוי אסטרטגי ועד לניהול ביצועים במתן שירות, כל זאת על הצד הטוב ביותר.

תוכן העניינים:
1. פרק 1
1.1. קונספט וחזון של גן החיות
1.2. סדרי העדיפויות של מבקרי הגן
1.2. תוכנית תפעולית להנהלת גן החיות
2. פרק 2
2.1. תפעול השירות במיקוד הלקוח
3. פרק 3
3.1. תכנית ב"מ
3.2. יישום תוכנית הב"מ
3.3. ניהול הקיבולת
3.4. ניהול תורים
3.5. תכנון המערך הפיזי של הגן
4. ביבליוגרפיה
5. נספחים

קטע מהעבודה:

1. החזרת קהל המבקרים אל גן החיות - כמובן שגם היום גן החיות נהנה מקהל מבקרים גדול אך כפי שאנו יודעים מספר המבקרים רק הולך ויורד. כיום הימים העמוסים ביותר הם סופי השבוע וחופשות הקיץ. בתקופות אלו מספר המבקרים מגיע למספר של בין 4000 לבין 6000 מבקרים ביום. כמו כן בחג הפסחא ובחודש אוגוסט (תקופת פגרת הבנקים) מספר המבקרים מגיע אף ל 10000 ביום.
אנו יודעים כי במהלך השנים מספר המבקרים בממוצע השנתי רק הלך וירד. לכן אנו נצטרך להשתמש בפתרונות שיווקיים ותפעוליים כדי להגדיל את מספר המבקרים (כמו ביום "הצל את גן החיות" שבו הגיעו מספר המבקרים ל 18000 !!! באותו היום).

תגים:

קונספט שירות · בנצ'מרקינג · תכנון קיבולת · תכנון מערך פיזי · תפיסת השירות · ניהול · ניהול תפעול

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול ותפעול שירותים - גן החיות של לונדון", סמינריון אודות "ניהול ותפעול שירותים - גן החיות של לונדון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.