היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול שיווק שרותים בבנק לאומי

עבודה מס' 066474

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הבנק בהיבט השירות.

4,077 מילים ,4 מקורות ,2006

תקציר העבודה:

תוכן העניינים:
מבוא
תאור מצב הקיים
מדדים לאיכות שרות
מודל ציפיות הצרכן
ניתוח על פי Lovelock
אופי מפגשי השירות
מודל הפערים
תפיסת השירות של לאומי
אחוז התלונות
פרטיות הלקוח
תמהיל השיווק
מודל שרשרת הרווח בשירותים
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

אמינות שרות- בנק לאומי נותן שרות אמין לטווח ארוך. במקרים של חוסר שביעות וסיפוקי של לקוח הוא דואג למיכן זיכוי כספי ללקוח. אחד המימדים חשובים באמנות השירות של בנק לאומי היא תחושת האמינות ללקוח.
תגובתיות- בנק לאומי התחיל לעבוד עם חברה חיצונית. חברה SIM. חברה עורכת סקרים עם לקוחות של בנק לאומי ומעבירה את התוצאות לבנק. באופן אקראי חברת SIM יוצרת קשר עם לקוחות יחד בסיום התקשורתם ללאומי CALL ועורכת סקר על מתן השרות ועל מקצועיות של נציגים. תוצאות הסקר מיד עוברים לראש צוות ואלה מעברים משובים לנציגים. כתוצאה מכך זמני תגובה מאוד קצרים.

תגים:

LOVELOCK · בנקאות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול שיווק שרותים בבנק לאומי", סמינריון אודות "ניהול שיווק שרותים בבנק לאומי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.