היישום אינו מחובר לאינטרנט

תהליך ניהול השיווק של מוצרי היופלה -חברת תנובה.

עבודה מס' 061630

מחיר: 119.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה:

2,101 מילים ,2002

תקציר העבודה:

יופלה של תנובה כבש את המדפים באחד ממהלכי ההחדרה המסיביים והיקרים ביותר בשוק המזון בכלל, והחלב בפרט. הצלחתו טשטשה את הכישלון המהדהד של יוגורט אמי וכוללת את היופלה-דייאט, המוצלח לא פחות, ומוצרי הקרם של שתי המתחרות קרם דה לה קרם של שטראוס ודאבל קרים של תנובה. היוגורט החדש של תנובה, שהושק לפני כשנתיים לערך, הצליח לנגוס בכ50% - משוק היוגורטים ונחשב למהלך השיווקי המנצח של השנה, מול מתחרה חזק (דנונה) עם בולטות מכסימלית (צבע אדום עז), קמפיין לא שגרתי (לשונות ארוכים) והשקעה כספית מאסיבית.

תוכן העניינים:
מבוא
א. פלחי השוק השונים שנבחרו לחדירה
ב. מיצוב המוצר
ג. תכונות המוצר.
ד. המחרת המוצר
ה. שיווק המוצר וקידום מכירות
ו. היבטים חברתיים ומוסריים.

תגים:

היבטים · המחרת · ומוסריים · וקידום · חברתיים · חיי · מוצר · מחזור · מיצוב · מכירות · מפה · פלחי · שוק · שיווק · תיפסתית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תהליך ניהול השיווק של מוצרי היופלה -חברת תנובה.", סמינריון אודות "תהליך ניהול השיווק של מוצרי היופלה -חברת תנובה." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.