היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח תהליכי ניהול קריירה בחברת כרטיסי אשראי

עבודה מס' 066929

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח התהליכים בהתבסס על ראיון עם מנהלת מחלקת משאבי אנוש.

3,166 מילים ,4 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

מטרת העבודה היא ניתוח תהליכי ניהול קריירה הקיימים בחברת כרטיסי אשראי מובילה, מתן ביקורת על תהליכי ניהול קריירה שהוצגו כמו גם מתן המלצות לשיפור תהליכי ניהול הקריירה הקיימים לאור הספרות הקיימת בתחום ניהול הקריירה.
כמו כן נידונה סוגיית החוזה הפסיכולוגי בין הארגון לעובדיו.

תוכן עניינים:
רקע ונתונים על הארגון
פעילויות הארגון בתחום ניהול קריירות
ביקורת כלפי פעילויות הארגון בתחום ניהול קריירות
המלצות לארגון - פעילויות הארגון בתחום ניהול קריירות
החוזה הפסיכולוגי מנקודת המבט של הארגון
ביבליוגרפיה

הערת מערכת: בעבודה לא צויינו מראי מקום.

קטע מהעבודה:

ויזה הוא ארגון בעל מטרות צמיחה אשר זקוק להיצע מתמיד של עובדים שלהם כשורים, מיומנויות ומוטיבציה לצמוח ולהתקדם ולכן עליו לדאוג לאייש את העובדים לטווח ארוך. בתחילת כל שנה מחלקת משאבי אנוש עורכת פגישה עם כל מנהלי המחלקות בכדי לדון בצורכי המחלקות השונות מבחינת כוח אדם, הדרכות, קורסים וכו'. בפגישה זו לאחר זיהוי הצרכים של כל מחלקה נקבעים השינויים שיחולו בשנה הקרובה כלומר תכנון משאבי אנוש.
לאחר שזוהו הצרכים השונים ומחסור בכוח אדם במחלקות השונות מתחיל תהליך של איוש, כלומר גיוס עובדים ומיונם. המיון יתבצע ע"י חברת מיון והשמה או ע"י אחראית הגיוסים תלוי בתפקיד המבוקש. לדוגמא במידה ומדובר בתפקיד זוטר של נציג שירות לקוחות ע"י חברת מיון והשמה ואילו בתפקיד בכיר יותר ע"י מנהלת גיוס בשילוב ראיון עם המנהל הישיר.

תגים:

ניהול קריירה · קריירות · חוזה פסיכולוגי · הדרכה · פיתוח · משאבי אנוש · התנהגות ארגונית · ניהול

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח תהליכי ניהול קריירה בחברת כרטיסי אשראי", סמינריון אודות "ניתוח תהליכי ניהול קריירה בחברת כרטיסי אשראי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.