היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול ערוצי שיווק בחברת סירס

עבודה מס' 050334

מחיר: 191.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: עבודה זו בוחנת את האופציות בהן יכולה החברה להשתמש על מנת להחדיר את מוצריה לשוק הישראלי.

2,286 מילים ,1999

תקציר העבודה:

בפני חברת "סירס" הרוצה להחדיר לארץ את קו המותגים החדש שלה עומדות מספר אפשרויות ומספר ערוצי שיווק כיצד להיכנס לשוק. בעבודה זו אציג את האופציות השונות על יתרונותיהם וחסרונותיהם בהן יכולה לנקוט החברה תוך כדי הצבעה על צינור השיווק האופטימלי לדעתי.
טרם הקמת ובחירת הערוץ הרצוי יש לבדוק מיהו הצרכן האידיאלי, ומהו שוק המטרה של החברה. יש ללמוד את הרגלי הצריכה של לקוחות אלו- מתי הם קונים, כיצד הם קונים, באילו כמויות, גישה לחנות, חיפוש\נוחות, תנאי תשלום להם הם רגילים, זמן המתנה בתור, תמיכת שירות ועוד.
יש לקבוע יעדים אותם נרצה להשיג ברמת תפוקה ישירות ולהחליט על צורת מיצוב רצויה ולפי כל אלה לבחור בין ערוצי השיווק השונים את הערוץ שיתאים לנו ביותר.
יש להחליט על סוג המתווכים , מספר המתווכים, סוג ההפצה, מחירים ותקשורת בכללותה.
האופציות שיכולה להשתמש בהן חברת "סירס" לדעתנו הן...

תגים:

צינורות · שווק · שיווק · הרגלי · צריכה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול ערוצי שיווק בחברת סירס", סמינריון אודות "ניהול ערוצי שיווק בחברת סירס" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.