היישום אינו מחובר לאינטרנט

הארגון-שיווק וניהול-מתן ערך ללקוח

עבודה מס' 051048

מחיר: 168.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: עבודה זו מנתחת ועד בית כארגון ובוחנת את מרכיבי השיווק בו.

3,490 מילים ,5 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

פרק 2 - 'הארגון', מציג את הארגון עליו נעשתה עבודה זו: ועד הבית המטפל ומנהל את הבנין, אשר תיאורו, מיקומו ונכסיו מובאים כאן. כמו כן מתוארים כאן מטרתו וחזונו של הארגון. בהמשך, מפורטים העובדים השונים בשירות הארגון (עובדים קבועים ועובדים מזדמנים).

הפרק הבא, 3, מוקדש לתיאור תהליכי השיווק בארגון. את השיווק מרכיב ים שלושה: הלקוח, הספק ומחבר ביניהם השירות הניתן על ידי הספק ומשרת את הלקוח. שלושה חלקים בשיווק:
השיווק הפנימי
השיווק לאחור
תמהיל השירות המורחב מנתח את תרומת הארגון לאיכות השירות שהוא נותן ללקוחותיו

בפרק 4, מועלות ומודגשות בעיות שצוינו בפרק 3 ('השיווק בארגון'). בעיות אלו מנותחות ומוצגות אחת לאחת, בלווית פתרונות אפשריים לשיפור מצב זה. בשיווק הפנימי מוצגת שרשרת שירות הרווח - למרות שהארגון הוא מלכ"ר, שאינו נושא רווחים, ניתן לנצל את משאבי הארגון לשיפור התנאים באתר הארגון. בהמשך, מתואר מצב ההכשרה המקצועית של חברי הארגון. למרות שהבחירה לתקופת שירות בועד אינה קשורה לכישורים מקצועיים, אלא אך ורק לעובדת המגורים בבנין, יש מקום לתת תשומת לב לחלוקת התפקידים השונים בתוך הצוות. כאן גם עולה, במסגרת אבחון טיב השירות, נקודת היעדרות והשתמטות העובד, ומומלץ לבצע מבדק משוב בין לקוחות הארגון לגבי תפקודם, יעילותם וטיבם של חברי הארגון. נקודה נוספת באבחון טיב השירות, היא תהליך העברת המידע בין ועד בית יוצא, לועד בית חדש, אשר נבחר עתה ונכנס לתפקיד.

נושא השיווק לאחור בארגון מעט בעייתי יותר, מכיוון שמשמעותו היא חיבור ומיזוג הספקים אל תוך הארגון. בארגון המתואר, מיזוג הספקים הוא הכנסתם לתוך צוות ועד הבית - ופעולה זו אינה מעשית מכיון שאינם דיירי הבנין, וממילא אינם יכולים להיבחר לועד הבית. מוצעות דרכים אחרות בהן ניתן לשפר הרגשת השייכות של ספקי הארגון.

בתמהיל השירות המורחב נפסל מודל 'אדרת-הדג' משימוש בארגון זה בשל מהותו בטיפול בבעיה לאחר שנוצרה (טיפול וניתוח בדיעבד). מודל פארטו (%80% / 20) נראה מתאים יותר למיקוד הארגון בפתרון הבעיות החריפות יותר. גם לשיטת הTQM- יתרונות ביישום בארגון מסוג זה, בו הלקוחות מעורבים ביותר בכל התהליכים השונים המתרחשים בבנין, טיפולים, קבלת החלטות, בקרה, ועוד.

תוכן העניינים:
פרק 1 - תקציר מנהלים
פרק 2 - הארגון
2.1 אתר הארגון
2.2 חזון הארגון
2.3 רקע
2.4 נכסי הארגון
2.5 עובדי הארגון
2.6 עובדים בשירות הארגון
פרק 3 - השיווק בארגון
3.1 מרכיבי השיווק
3.2 שיווק פנימי
3.3 שיווק לאחור
3.4 תמהיל השירות המורחב
פרק 4 - בעיות ופתרונות
4.1 שיווק פנימי
4.2 שיווק לאחור
4.3 תמהיל השירות המורחב
ביבליוגרפיה

מקורות:

'התנהגות ארגונית' / דר. א. בר-חיים, אוניברסיטה פתוחה, יח' 2, 1992.
Reverse Marketing: Synergy of Purchasing and Marketing / W.Biemans, M. Brand 'שיווק לאחור: סינרגיה של רכש ושיווק', תרגום ועריכה: א. קיזלשטיין.
TQM - השיטה ויישומה / תרגום: ב. קורות, 'עתרת - הוצאה לאור', הרצליה.
שירות מנצח בשוק תחרותי / ב. שניידר, ד. בואן, 'מטר - ספרית המרכז הישראלי לניהול'.
הסמינר של טום פיטרס / ט. פיטרס, 'מטר - ספרית המרכז הישראלי לניהול'.

תגים:

שירות לאחור · שיווק פנימי

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הארגון-שיווק וניהול-מתן ערך ללקוח", סמינריון אודות "הארגון-שיווק וניהול-מתן ערך ללקוח" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.