היישום אינו מחובר לאינטרנט

מתן ערך ללקוח-החברה הישראלית לטרקטורים וציוד

עבודה מס' 050355

מחיר: 155.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: זיהוי צרכי הלקוח ותפיסתו את ערך המוצר, שיווק לאחור ושווק פנימי ותכנון שירות.

2,795 מילים ,3 מקורות ,1998

תקציר העבודה:

אחד מן המהפכים הבולטים והחשובים ביותם אשר מאפיינים את התפתחות הארגונים בשנים האחרונות הנו המעבר מן האוריינטציה היצרנית לאוריינטציה שיווקית. משמעותו של מהפך זה הנה הפנמת העיקרון לפיו המוצר נוצר בכדי לתת ערך מוסף ללקוח בניגוד להלך המחשבה, שאפיין ארגונים בעבר, לפיו הארגון יתמקד בייצור המוצר בו הוא מצטיין והלקוח יבחר אם ברצונו לרכוש את אותו מוצר. מטרת העל של תפיסת האוריינטציה השיווקית החדשה הנה העלאת שביעות רצונם של לקוחות החוץ והפנים של הארגון אשר תביא להפיכת הלקוחות ללקוחות נאמנים של הארגון* מחד ולטיפוח המוניטין והפיכת לקוחות הארגון למעין "סוכני שיווק" מאידך.
שינוי תפיסה תרם להיווצרותה של תרבות ארגונית חדשה בה נמצא הלקוח, ולא המוצר, במוקד הפעילות. הסטת הלקוח אל מוקד הפעילות הביאה לקביעת סטנדרטים של איכות בשירות כלפי לקוחות חוץ (היינו קוני המוצר) ולקוחות פנים (המהווים חלק מן הארגון) כאחד. עוד תרמה הסטה זו ליצירת מנהיגות אוטונומית ויזמית למנהלים, ראשי הצוותים והעובדים.
בעבודה זו אבחן כיצד הופנם עקרון מתן הערך ללקוח בחברה הישראלית לטרקטורים וציוד בע"מ (להלן 'החברה') בנושאים כגון זיהוי צרכי הלקוח ותפיסתו את ערך המוצר, מתן ערך מוסף ללקוח באמצעות שיווק לאחור ושיווק פנימי, שימוש ויישום בתוכניות וטכניקות תכנון שירות לטיפול בתרחישים אפשריים והתאמת משתני הניהול להוספת ערך מקסימלית ללקוח.
-------------------------------------------------------------------------
* מחקרים הוכיחו כי בממוצע כ-70% מהכנסותיו של עסק נובעות מלקוחות קיימים וכי עלות השגת לקוח חדש גבוהה פי 5 מעלות שימורו של לקוח קיים. תוצאות אלו מצביעות על עדיפות ברורה לקיום מדיניות של שימור לקוחות באמצעות מועדוני לקוחות, יצירת מחסומי מעבר וכו' על פני אסטרטגיה של כיבוש לקוחות חדשים.

תגים:

צרכן · לקוחות · שירות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מתן ערך ללקוח-החברה הישראלית לטרקטורים וציוד", סמינריון אודות "מתן ערך ללקוח-החברה הישראלית לטרקטורים וציוד" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.