היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 63727
הקשר בין אוטונומיה בתפקיד לשביעות רצונם וכוונות העזיבה של נציגי שירות הלקוחות במוקד העסקי של חברת "פלאפון תקשורת".
14,723 מילים (כ-45.5 עמ'), 94 מקורות, 433.95 ₪
עבודה מס' 65431
תוכנית גיוס לתפקיד נציג שירות לקוחות למחלקת אופרצייה בסוכנות נסיעות
2,356 מילים (כ-7 עמ'), 10 מקורות, 228.95 ₪
עבודה מס' 65657
פיתוח פרויקט מערכת הקלטות במרכזי השירות בחברת פלאפון תקשורת בע"מ
4,221 מילים (כ-13 עמ'), 6 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 68590
מחקר שבוצע באמצעות ראיונות עם 18 עובדות שב"ס.
10,539 מילים (כ-32.5 עמ'), 30 מקורות, 483.95 ₪
עבודה מס' 70514
האם רמת שביעות הרצון של העובדים משפיעה על איכות שירות הלקוחות בחברות בעלות מוקדי שירות?
4,238 מילים (כ-13 עמ'), 20 מקורות, 186.95 ₪
עבודה מס' 66471
שירותי ערך מוסף במועדוני כושר וכיצד הם באים לידי ביטוי בשתי רשתות של מועדונים - רשת סטודיו C, ורשת מועדוני Holmes Place.
4,603 מילים (כ-14 עמ'), 17 מקורות, 471.95 ₪
עבודה מס' 65360
הקשר בין תדמית בית הספר לבין הרישום לבית הספר.
9,047 מילים (כ-28 עמ'), 23 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 63728
הקשר בין שביעות רצון בעבודה ומחויבות ארגונית לבין התנהגות ארגונית לא נאותה בקרב נציגי שירות הלקוחות של חברת התקשורת "HOT".
15,765 מילים (כ-48.5 עמ'), 52 מקורות, 433.95 ₪
עבודה מס' 63822
בדיקת הקשר בין תפיסת איכות השירות ושביעות רצון הלקוחות מאיכות השירות, הניתן ע"י נציגי המכירות, לבין נאמנות הלקוחות של תשלובת ישראכרט
14,142 מילים (כ-43.5 עמ'), 69 מקורות, 603.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100