היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 68590
מחקר שבוצע באמצעות ראיונות עם 18 עובדות שב"ס.
10,539 מילים (כ-32.5 עמ'), 30 מקורות, 483.95 ₪
עבודה מס' 70514
האם רמת שביעות הרצון של העובדים משפיעה על איכות שירות הלקוחות בחברות בעלות מוקדי שירות?
4,238 מילים (כ-13 עמ'), 20 מקורות, 186.95 ₪
עבודה מס' 66471
שירותי ערך מוסף במועדוני כושר וכיצד הם באים לידי ביטוי בשתי רשתות של מועדונים - רשת סטודיו C, ורשת מועדוני Holmes Place.
4,603 מילים (כ-14 עמ'), 17 מקורות, 471.95 ₪
עבודה מס' 65360
הקשר בין תדמית בית הספר לבין הרישום לבית הספר.
9,047 מילים (כ-28 עמ'), 23 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 60983
ניתוח החברה כמספקת שירות (תמהיל השירות, פילוח שוק הלקוחות, שרשרת השירות ומתן פיתרון לבעיה ארגונית).
2,212 מילים (כ-7 עמ'), 8 מקורות, 181.95 ₪
עבודה מס' 67523
בחינת הקשר בין הפער בין ציפיות השירות לבין השירות בפועל, שביעות רצון מאיכות המוצר ושביעות רצון מאיכות השירות- לבין נאמנות לקוחות חברת "HOT" - הוט.
15,325 מילים (כ-47 עמ'), 67 מקורות, 604.95 ₪
עבודה מס' 67903
בחינת הקשר בין הפער בין ציפיות השירות לבין השירות בפועל, שביעות רצון מאיכות המוצר ושביעות רצון מאיכות השירות- לבין נאמנות לקוחות בחברה "HOT".
15,317 מילים (כ-47 עמ'), 67 מקורות, 725.95 ₪
עבודה מס' 64044
העסקת סוג כח אדם משתנה והשפעתו על איכות השירות בשירותי המשק של האוניברסיטה העברית.
5,227 מילים (כ-16 עמ'), 21 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס' 67166
מחקר בנושא העצמה במוקד שירות, שנעשה באמצעות ראיונות עם נציגות שירות.
10,126 מילים (כ-31 עמ'), 4 מקורות, 326.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100