היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 50494
בחינת הפעולות שנעשות בחברה לצורך מתן ערך מוסף ללקוח תוך התמקדות בתהליכי בקרת האיכות.
3,076 מילים (כ-9.5 עמ'), 4 מקורות, 228.95 ₪
עבודה מס' 51049
הארגון עליו נעשתה עבודה זו הוא ועד בית ולגביו נבדקה שרשרת ערך הלקוח.
1,992 מילים (כ-6 עמ'), 2 מקורות, 155.95 ₪
עבודה מס' 50256
סקירת ארגון בינלאומי (מבנה, שרשרת הערך, משתני ניהול) ובדיקת מודל ערך מוסף ללקוח מול חברה מתחרה.
3,129 מילים (כ-9.5 עמ'), 4 מקורות, 228.95 ₪
עבודה מס' 50291
הצגת הארגון, מודל ערך מוסף, טבלת סיכום ערך ללקוח, בעיות והצעות לפתרון לפי מודלים וגישות שונות.
4,133 מילים (כ-12.5 עמ'), 8 מקורות, 191.95 ₪
עבודה מס' 50873
ניתוח על פי מודל שרשרת הערכים של הלקוח (פורטר) והבאה לאופטימום של משתני ניהול הפעילויות המשפיעות על יצירת ערך ללקוח.
3,222 מילים (כ-10 עמ'), 10 מקורות, 191.95 ₪
עבודה מס' 50240
תקציר מנהלים, מבנה התחנה ויעודה, ערך מוסף ללקוח, 4-P, דמות השוטר, ניתוח TQM ,PEST ובית האיכות.
2,248 מילים (כ-7 עמ'), 3 מקורות, 179.95 ₪
עבודה מס' 50336
עבודה זו בודקת את יישומם של מושגי השיווק- שווק לפנים, שיווק פנימי ושרשרת ערך.
2,363 מילים (כ-7.5 עמ'), 5 מקורות, 203.95 ₪
עבודה מס' 50355
זיהוי צרכי הלקוח ותפיסתו את ערך המוצר, שיווק לאחור ושווק פנימי ותכנון שירות.
2,795 מילים (כ-8.5 עמ'), 3 מקורות, 155.95 ₪
עבודה מס' 50463
עבודה זו בוחנת את מערכת היחסים בין הארגון לבין לקוחותיו בהתבסס על מודלים תיאורטיים.
2,527 מילים (כ-8 עמ'), 8 מקורות, 191.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100