היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
עבודה מס' 64626
האם לימוד תורה שבעל פה יכול להיעשות ביתר קלות ע"י מחשב כאשר התלמידים מכירים את הפעלתו ואת דרך פעולתו.
5,466 מילים (כ-17 עמ'), 14 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 41567
דיון במהות הכתיבה והקריאה במחשב לעומת הכתיבה והקריאה הרגילה, היתרונות של המחשב ויישום המחשב ככלי דידקטי.
2,003 מילים (כ-6 עמ'), 6 מקורות, 155.95 ₪
עבודה מס' 69930
האם החדירה למערכות מחשב וקריאת מסר מהמחשב, מהווה עבירה על ס' 4 לחוק המחשבים או עבירה על ס' 2 לחוק האזנת סתר?
6,337 מילים (כ-19.5 עמ'), 41 מקורות, 556.95 ₪
עבודה מס' 20563
השימוש במחשבים ככלי לימוד, הצגת תיאוריות לשינוי במערכת החינוך, בעיות בהכנסת מערכות מחשבים ועוד.
7,883 מילים (כ-24.5 עמ'), 31 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 20090
הצגת צורת התיעוד בגיל הרך, כיצד ילדים נעזרים במחשב לשיפור תהליכי תיעוד וכיצד המחשב תורם להבנת החומר אצל הילד.
3,160 מילים (כ-9.5 עמ'), 15 מקורות, 228.95 ₪
עבודה מס' 20303
סקירת הנושא והבעיות הנוגעות אליו, סקירת תפקידי המחשבים בחינוך, שינוי גישה כלפי המחשבים, הצגת ההתפתחות וצפיה לעתיד.
3,709 מילים (כ-11.5 עמ'), 13 מקורות, 179.95 ₪
עבודה מס' 20313
הצגת יעילות השימוש במחשב כעזר לימודי לתלמידים לקויי למידה, השוואה בין תלמידי כיתות ד'-ה' הלומדים בעזרת וללא מחשב + מחקר אמפירי.
9,509 מילים (כ-29.5 עמ'), 32 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 21361
סקירת הספרות בנושא, שימוש במחשבים ככלי לימודי, השינוי במערכת החינוך, בעיות בהכנסת המחשבים ופתרונות.
4,330 מילים (כ-13.5 עמ'), 22 מקורות, 181.95 ₪
עבודה מס' 41617
השימוש במחשבים בחינוך, האוריינות בחינוך היפני כמופת, סביבת למידה מתווכת מחשב והתנהגות בסביבה זו והיבטים של חשיבה אוריינית.
3,733 מילים (כ-11.5 עמ'), 41 מקורות, 181.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 100